dinsdag 14 juli 2020

She believed she could...........so she did

Hallo allemaal,

Yes!!!!!!!!!!! Eindelijk de buitenkant van het boekje voor mijn kleurenwaaier van de Cadence artikelen versierd.....................met natuurlijk Cadence artikelen.

Het boekje had ik vorig jaar, of misschien al langer geleden, gemaakt met een workshop pakket (dit is ook een link van de tutorial) van Hobbyvision.
Tussendoor heb ik wel allemaal voorbeeldjes gemaakt van de kleuren, maar ik kwam er maar niet aan toe om de buitenkant te doen.
Ik ben nu ook allerlei dingen aan het af maken waarvan ik dacht "owwww...........dat is ook leuk!!!"
Maar ja, dan koop je sneller als dat je iets maakt. En ik ben al niet zo snel met creatie's maken.
Op zich vind ik dat helemaal niet erg. Maar ik moet er wel rekening mee gaan houden dat ik niet iets te snel iets aanschaf. Want ik wil het dan natuurlijk wel maken.
Dus van mijn 'to do lijstje' is weer wat gedaan :-D :-D :-D

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Het is een boekje wat helemaal zelf gemaakt is met chipboard, kraft cardstock en een metalen binding.
Ik heb voor het versieren eerst de buitenkant een laagje gegeven met gesso.
Daarna het rice papier van cadence -model no.600- erop geplakt (later bedacht ik dat het heel toevallig rice papier van Cadence was, ik vond het gewoon mooi en zag pas met het opplakken dat het ook van Cadence was).
Verder gekleurd met Cadence Hybrid Acrylic: Cactus Flower, Victoria Pink, Ancient White, Plum (beetje) en Mink.
Van de Premium nog wat van de kleur Crocodile Tears.


De Mask van de roos is van Studio Light Grunge Collection MASKSL26 en daarvoor heb ik de Cadence Dora Perla Anthracite gebruikt.


Alle teksten komen uit boekjes van de Jenine Mindful Collection: Tekststicker JMA01 en JMA03.


Voor de 'aankleding' van de binnenkant heb ik A-4 scrapvellen gebruikt: SLJMAbasis 07 en basis 05.
De randen heb ik aan de voorkant en binnenkant kleur gegeven met Cadence Distress Paste Aged Bordeau.
Ik heb een perforator met 6 gaatjes en daar heb ik de witte bladen voor in de metalen binding mee gemaakt.

Materialen die ik verder heb gebruikt:
- mask JMA04 SL en distress Grit Paste
- stempel SL JMA03
- Cadence Vintage White
- stempel JMA01
- stempel Grunge Collection SL363
- Archival Ink: Peat Moss, Shadow Grey en Plum
- stempel Art by Marlene SL no.47
- hoekjes

Een paar foto's van de binnenkant:


En zo heb ik dus een handige kleurenwaaier ;-)
Zoooooooooooo blij mee :-D :-D :-D

Ik hou hiervan.................alles opruimen en organiseren ;-)








Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag :-D




2 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik denk dat er meer zijn die sneller kopen dan maken....alles is ook zo verleidelijk hè?!
Je boekje is subliem en heerlijk alles geordend, lekker overzichtelijk ik hou er ook van!
Fijne avond en week Frouwkje,
xx Gerie

Marja zei

Je hebt een prachtige omslag gemaakt voor je boekje!...heel handig zo.n boekje met een kleurenwaaier van je spulletjes.
Heel herkenbaar ook dat je altijd meer wil maken als je tijd hebt..probeer ook wat meer na te denken voor ik iets aanschaf want het blijft anders toch weer liggen.
Groetjes Marja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...