zaterdag 25 juli 2020

Art Journaling Kate Crane 6/My favorite color is rainbow

Hallo allemaal,

Dit is de 6e les van het Art Journal Soup 3 van Kate Crane.
Wat vind ik het toch geweldig leuk om met allerlei kleuren en verschillende materialen bezig te zijn.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)


Deze pagina is gemaakt met een patroon van de les ((het regenboog meisje)) en deze geschilderd met Distress Ink en daarna ook nog wat extra aan de randen met mijn Prisma potloden.
Ik had nog nooit gekleurd met Distress Inkt................maar ook dit is weer heel erg leuk om te doen.
De achtergrond is weer gedaan met Acrylverf van Cadence.
De stempels zijn van Studio Light.
En een mask (voor de zwarte rondjes) van Dutch Doobadoo.
Ook nog Distress Crayons en Stabilo Woody 3 in 1 dikke potloden gebruikt.

Hoewel ik niet zo hou van dit soort tekeningen vond ik het qua kleur en materialen weer ontzettend leuk om te doen.

De tekst om de tekening (en erin): My favorite color is rainbow.
Ik heb ook niet echt een lievelingskleur............ik vind zoveel kleuren mooi!!!

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag :-D




Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...