zaterdag 18 juli 2020

Art Journaling Kate Crane 5

Hallo allemaal,

En weer een les gedaan van Kate Crane...........nog 2 te gaan.
Daarna wil ik zelf iets verzinnen met wat ik geleerd heb.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Hoewel ik heel graag digi's/stempels inkleur vind ik dit op het moment wel heel erg leuk om te doen.
Het inkleuren komt wel weer, ik heb in ieder geval voor de verjaardag van onze kleinzoon weer wat ingekleurd met mijn Copic Markers.

Ik leer graag nieuwe dingen. En vooral op kleurgebied.
En altijd 'stort' ik me dan weer volledig op iets nieuws.
Ik kijk tutorials, zoek op hoe ik b.v. de masks en een brayer goed schoon kan maken/houden.
En dan nog al die nieuwe dingen een plekje geven in mijn hobbykamer.
Ik hou er van om dingen netjes op te ruimen en te organiseren. Zoals b.v. het kleurenboekje van Cadence wat ik pas geleden heb laten zien.
Tussendoor probeer ik ook nog een beetje m'n hobbykamer op te ruimen en schoon te maken.
Dat gaat langzaam.................maar stap voor stap kom ik er ook wel ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijn weekend!



3 opmerkingen:

Marja zei

Superleuk Froukje!...vind de filmpje van mixed media ook altijd superleuk om te zien maar tot nu toe heb ik me kunnen beheersen denk dat ik het dan weer jammer vind dat ik minder tijd voor het kleuren heb dus daar hou ik het voorlopig dan maar bij ...ook daar is nog zoveel te leren voor mij.
Fijn weekend
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi Frouwkje, hele vrolijke frisse kleuren. Juist gaaf dat je zo helemaal voor iets kunt gáán, dat geeft energie en blijft het uitdagend. Ik geniet gewoon mee.
Lieve groetjes Miranda

Marlies zei

Een hele mooie creatie Frouwkje. Mooie kleuren! Mixed Media vind ik erg mooi om te zien en ooit wil ik het ook gaan uitproberen maar tot nu toe komt het er niet van en ben ik al blij dat ik een digi gekleurd heb om een kaart mee te maken. Geniet van een zonnige Zondag. groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...