vrijdag 31 juli 2020

Mini Art Journal pagina's

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een paar mini art journal pagina's laten zien.
Deze zijn 7 x 7 cm.
Dit keer heb ik de achtergronden met 2 kleine gelli plates, acryl verf en een brayer (handroller) gedaan.

Kate Crane heeft verschillende (gratis) tutorials op haar blog staan en dit is er één van.
En dit is part 2.
Kate heeft een boekje gemaakt met een paar van deze pagina's, ik heb er zoals je ziet geen boekje van gemaakt. Het was voor mij gewoon uitproberen met de Gelli mini printing plates (rond en vierkant).

Ik heb ze in mijn kleine Art Journal van Art By Marlene geplakt.


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Deze pagina vind ik zelf zo onwijs leuk gelukt!!
Helemaal blij mee :-D
Het plaatje van de tube paint komt uit een boekje van Art By Marlene.
Deze zijn zo uit te drukken en heb ik dus opgeplakt, daar omheen nog een zwart randje (die ik wat uitgevaagd heb) met een zwarte stabilo all potlood.


Deze pagina heb ik zo ongeveer op dezelfde manier gemaakt, nu met een vlinder erop uit een vel van Marianne Design IT553.


Een hele andere kleurencombinatie.
Deze heb ik zelf verzonnen ;-)
De vogel komt weer uit een boekje van Art By Marlene.


Het hartje op dit kaartje heb ik geknipt van een zelfgemaakte gelli plate pagina.


Het mini Art Journal boekje van Art By Marlene.
Voor degene die hier niet bekend mee zijn, de voorkant heb ik niet zelf gedaan, dit koop je zo kant en klaar.
Ziet er supergaaf uit toch??
En zo heb ik weer een leuk boekje om af en toe door te bladeren.

De materialen die ik gebruikt heb:
- Gelli Mini Printing Plates
- Mask's van DDBD
- Tekst Tim Holtz
- Journal boekje Studio Light Art By Marlene
- Achtergrond Cadence Hybrid Acrylic
- Stempels JMA/Studio Light
- Witte gelpen Signo
- Archival inkt Jet Black en Light House
- Stickles Crystal
- Uni Posca pen wit

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag!



1 opmerking:

JOKE zei

Mensenlief wat heb je het tempo er weer in zitten...
Ik was even wat druk geweest en had dus heel veel te zien bij je. En het één is nog mooier dan het andere...
Kortom, het was weer even puur genieten!
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...