zondag 19 juli 2020

Jij bent jarig

Hallo allemaal,

Vandaag is onze kleinzoon jarig en wil ik jullie graag de kaart laten zien die ik voor hem gemaakt hebt.
9 jaar alweer..................de tijd gaat echt snel!!
Hij was heel blij met de kaart :-D

Casper vind Spiderman ontzettend leuk.
Dus ben ik gaan zoeken op internet naar een kleurplaat.
Deze heb ik geprint op Perfect Colouring Paper en gekleurd met mijn Copic Markers.


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De achtergrond zelf getekend en ook ingekleurd met Copic Markers.
De stans en stempel 'Jij bent jarig' zijn van Marianne Design -KJ1726-.
Het spinnenweb is een stans van Memory Box.
Met de snijstencil sliders kan hij mooi van de ene flat naar de andere ;-)
Het snijstencil is van Joy -6002/1237-.
De grote spin aan de voorkant heb ik ooit een keer bij Xenos gekocht.
Het cijfer 9 is gemaakt met een mal van AliExpress.
De randen heb ik nog gekleurd met Distress Ink Back Soot.

Ook de binnenkant heb ik gedaan:


De spinnen in de hoeken zijn gemaakt met een stans van Memory Box, daar nog leuke wiebeloogjes op gedaan. Gewoon omdat ik dat grappig vind :-P.
De achtergrond is gedaan met Distress Ink Faded Jeans en Fired Brick en een mask van Dutch Doobadoo -470.715.039-. Het cijfer 9 is een stencil van DDBD -470.455.003-.
De letters 'Casper' zijn gemaakt met een mal van AliExpress.
Onder het cijfer 9 nog wat 'wondgaas' gedaan.


Deze achtergrond heb ik gemaakt met een ATC stencil van NoorDesign.
De tekst 'Hierperdepiep' is ook van NoorDesign.
Op deze kant ga ik ook nog een persoonlijke tekst schrijven.


De standaard is van Joy -6002/1406-.

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Rood: C5-R59-R27-R35-R32
- Blauw: B99-B29-B28-B24-B12
- Gebouwen: C8-C6/B000-Y00 en Signo pen wit voor het glas.
- Achtergrond: B00-BG000-Y00

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
- Crafty Creations Challenges -July Challenge (#411) Anything Goes

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!







9 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Nog van harte gefeliciteerd met Casper zijn verjaardag Frouwkje, wat een stoere
kaart heb je voor hem gemaakt hij was er natuurlijk helemaal mee in zijn sas!
Knap gedaan er zit weer heel veel handwerk in, prachtig gekleurd!!!
xx Gerie

Marja zei

Stoere kaart heb je voor je kleinzoon gemaakt!...ook de binnenkant is geweldig. Hij was vast heel blij met de kaart die zijn oma voor hem maakte.
groetjes Marja.

JOKE zei

Nog gefeliciteerd met je "grote" kleinzoon!!! De kaart is weer helemaal AF!!! Wat zal hij er blij mee zijn!!!
Ik had ook nog niet gereageerd op je vorige project en die is ook weer schitterend! Wat ben je toch een perfectionist!!! Mooier als dit kan het toch bijna niet worden....
Liefs Joke

Marlies zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon. Je hebt een schitterende kaart voor hem gemaakt. Je hebt een leuke achtergrond getekend voor Spiderman en leuke toepasselijke details overal op verwerkt. Een kunstwerkje groetjes, Marlies

Aartje zei

Hallo Frouwkje, wat een prachtige kaart, je kleurwerk is weer heel mooi en wat gaaf dat je de achtergrond er zelf bij hebt getekend. En de slider is helemaal leuk bij Spiderman.
Ik heb net mijn eerste tekenproject op mijn blog gezet. Ben benieuwd wat jij als kleurexpert er van vindt.
Groeten, Aartje

Diane Louise J zei

Thanks for joining our Happy Birthday challenge with your fab card.
Diane Louise
Team Leader, Crafty Friends Challenge Blog x

Rachelle Oltean zei

WOW - what a great card for a boy! I love the Spiderman image and you have created such a fantastic comic book scene with the webbing and buildings! This is wonderful! Thanks so much for joining us at the Sparkles Monthly Challenge!
Rachelle - DT : )

Helen zei

Great design - very striking.

Thanks for joining us at the Sparkles Challenge Blog.

Helen x

Cazro zei

Oh! this card is amazing, I love it, your Spiderman is perfect for the challenge. Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenges. Caz. DT.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...