woensdag 29 juli 2020

Never stop looking up

Hallo allemaal,

Na alle lessen van de Journal Soup 3 van Kate Crane wilde ik een
Art Journal Pagina (gedeeltelijk) zelf verzinnen.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Bij de 7e (laatste les) zag ik dat dit mooie kleuren zouden kunnen zijn voor het (uitdruk) plaatje van de maan van Art By Marlene.
Dus heb ik het een beetje nagemaakt en nu met de maan van Art By Marlene erbij.
Toch iets anders geworden ;-).

De achtergrond weer gedaan met Cadence Hybrid Acrylic verf.
Verder heb ik Distress Crayons, Stabilo Woody 3 in 1, Uni Posca pen wit (o.a. spetters), een mask van DDBD (zwarte rondjes), stempels van Studio Light en van JMA (inktvlek).

Ik had de tekststicker van Art By Marlene kunnen gebruiken, maar ik vond de tekst te groot uitkomen in dit geheel. Dus heb ik het zelf in Word getypt.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag!!





2 opmerkingen:

Wil zei

Oh ,FRouwkje,wat mooi,weer heel anders dan je vorige creaties,maar dat komt ook natuurlijk door de kleuren.
(denk ik ) .

GRoet WIL

Scraptastisch zei

Je bent niet meer te stoppen hihi Het ziet er echt weer prachtig uit Frouwkje wat een kleuren explosie!!!
xx Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...