maandag 4 maart 2019

Bloemen...bloemen...en....vlinders

Hallo allemaal,

Dat is erg lang geleden dat ik zelf bloemen heb gemaakt.
Er is nog zoveel wat ik wil doen.....en ook ga doen!!!

Maar eerst dus de bloemen ;-)
Nu heb ik ontzettend veel bloemen in voorraad (zou je niet denken, hé?....haha) ...maar deze kleur blauw zit er niet bij, dus maar een paar van op voorraad gemaakt. Nu ik toch bezig was gelijk maar wat in een andere kleur (lichtere blauw/groen) en nog wat vlinders.

Met een pons van Creative expressions gemaakt




Met een pons van Creative expressions gemaakt







Wit cardstock gekleurd met BG72



Dit is de link om de vlinders te maken:
Vlinders maken
Echt supermakkelijk en zo heb je een heel leuk vlindertje, die je ook nog eens in de kleur kan maken die leuk bij je kaart of creatie past ;-)
Ik ga er echt nog wel meer maken!!

De vlinders vind ik in het 'echt' wel mooier ;-)

Van een grotere bloem gemaakt (ongeveer 4 cm)

Van een kleinere bloem gemaakt (ongeveer 2 cm)

Bloemen (ongeveer 2 cm) waar ik de kleine vlinders mee gemaakt heb.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!








5 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Je kan weer even vooruit met deze kleur Frouwkje, mooie bloemetjes en niet van gekochte te onderscheiden zo mooi en ja ook heel leuk om van bloemen vlinders te maken hè!
xx Gerie

JOKE zei

Oh super!!! Als ik goed ga zoeken dan moet ik ook nog ergens mulberry paper hebben liggen... Ik heb ook eens geprobeerd bloemen te maken van foamiran, die vind ik zoooo mooi maar het was me niet gelukt. Nu zag ik het spul afgelopen week weer ergens liggen en ik ga het toch nog eens proberen...zeker nu ik dit weer gezien heb!
Ik vind de eerste het mooist....die zou ik zo in de winkel kunnen kopen. Maar ook de anderen zijn mooi.
Liefs Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw, het lijken wel gekochte bloemen en vlinders zo mooi. Handig ook om er een stel op voorraad te maken Frouwkje. Bedankt dat je de info erbij hebt geschreven, lijkt me ook wel eens leuk om te doen ;p
Lieve groetjes Miranda

Plony zei

Even de wi-fi toegesproken dat ik écht even bij jou langs moest op je blog en ....tadaaaaaaa......maar 3 keer eraf gegooid whahahahaha. Ik heb in ieder geval prachtige dingen kunnen bewonderen en bedacht me net waarom ik niet zelf zo slim was om wit papier te kleuren met mijn copics....bloemen die altijd passend zijn.....Zo zie je maar weer....nooit te oud om te leren...
xxx Plony

marion zei

wow, een hele productie lijn, maar wel prachtig gedaan, ik zou echt niet zeggen dat je deze zelf gemaakt hebt. Wat je schrijft over de vlinders, nou, ik vind ze nu al supergaaf :) , fijn weekend, fijn dat je weer een voorraadje hebt waar je vooruit mee kunt, knuf, Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...