zaterdag 9 maart 2019

Life is about using all the colors!

Hallo allemaal,

Dit keer wilde ik voor mijn spinnerkaartjes iets met veel kleurtjes maken ;-)
Ik heb, voor zover ik weet, altijd al iets met kleuren gehad, in de breedste zin van het woord.
Echt alles wat met kleuren te maken heeft. Ook om me heen.
Nu had ik nog 2 lessen liggen van Kit and Clowder, beide met regenboogkleuren.
En............volgens mij heb ik (voor het eerst) CAS kaartjes gemaakt.
Zo gaat de aandacht ook nog eens extra naar het kleurwerk.
Ik word er echt blij van om hiernaar te kijken :-D :-D :-D

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De memorydex kaartjes heb ik gemaakt met een mal van Vaessen -3624-701-.
De regenboog achtergrond heb ik gemaakt op Perfect Colouring Paper en mijn Copic Markers.
De plaatjes heb ik met een klein wit randje rondom uitgeknipt en verhoogd opgeplakt met 3-D kit.


De roos heb ik gekleurd met behulp van de video turorial van Alyce Keegan (Kit and Clowder)
Dit is van de Rainbow Rose Colouring Class no lines van Kit and Clowder.
De originele afmeting is 13 cm. Deze is 7 cm, iets moeilijker om het 'goed' te krijgen.
Maar ik ben er superblij mee hoe het geworden is :-D.
De tekst heb ik ooit 'gevonden' bij Create with TLC.
Ik had ooit alles opgeslagen wat ik daar aan teksten had verzameld, maar helaas.....ik ben het allemaal kwijt. Wel alles uitgeprint en het zit in een map, dus dat heb ik gelukkig nog ;-)
De tekst heb ik nu zelf in Word gemaakt.


Deze Unicorn heb ik gemaakt met behulp van de video tutorial van Alyce.
Dit was een Free Unicorn Class van de Advent Calender of giveaways 2018.
Het origneel van de les is 11 cm. Deze is 7 cm.
De kleurnummers van de Copic Markers van deze plaatjes kan ik niet geven omdat het een les is van Alyce.
Maar de regenboogkleuren (van de achtergrond) wel, die zet ik hier later onder.
Want dat zijn 'mijn' kleuren die ik verzonnen heb ;-)
Ook met deze Unicorn ben ik superblij hoe het geworden is :-D
Ook deze tekst in Word gemaakt.
De randjes van het regenboogpapier heb ik nog voorzien van een doodle randje met mijn witte gelpen.
De doodle randjes rond de teksten heb ik gemaakt met een Copic Multiliner  0.05.
En nog wat goudkleurige pailetten opgeplakt.
Volgens mij heb ik zo wel alle kleuren gebruikt.....haha.....;-)

De Copic Markers die ik gebruikt heb (voor de regenboogachtergrond):
Y32-Y11
G02-G00
B02-B00
BV02-BV00
RV63-RV00
R20-R00

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reactie's die jullie steeds weer achterlaten.
Ik lees ze met veel plezier!!
Een hele fijne dag en weekend verder!! :-D


7 opmerkingen:

JOKE zei

Dit wordt een spinner waar je zoons ooit woorden over krijgen ;-) je zult er dus echt twee moeten maken!
De kleuren zijn prachtig en de teksten zijn je op het lijf geschreven...
Ik ben weer onder de indruk ;-)
Liefs Joke

marion zei

wauw, wat past dat goed bij elkaar en zo prachtig ingekleurd weer, ik ben het met je eens, met CAS komt een kleuring meer tot zijn recht zeker met deze kleurtjes, prachtig gedaan, knuf, Marion

Petra zei

Frouwkje wat heb je dit toch weer mooi gemaakt een prachtig kleurenpalet. Ja Joke heeft gelijk en wat dacht je van je schoondochters.

Lieve groetjes,
Petra

Marlies zei

Schitterend werk Frouwkje. Wat een kleuren, super gedaan! groetjes, Marlies

Scraptastisch zei

Jij bent niet bang om kleuren te gebruiken en alles zo mooi op elkaar af te stemmen. Deze dex kaartjes zijn ook weer een aanwinst voor je spinner Frouwkje en de opmerking van Joke dat er nog een spinner moet komen is wel heel leuk!
Het wordt ook een heel afwisselende serie zo...super gedaan weer!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw, je weet steeds te verrassen en te imponeren met je kleurwerk Frouwkje. Wat mooi en ik moest meteen denken aan het liedje: "somewhere over the rainbow.." LOL
Lieve groetjes Miranda

Wendy Koorevaar zei

Hoi Frouwkje!

Nou ik word hier ook helemaal blij van hoor! Prachtig al die mooie kleuren bij elkaar, echt een kunstwerk.

Ik wil je ook nog bedanken voor je lieve woorden op mijn blog.

Liefs,
Wendy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...