zaterdag 23 maart 2019

Create what's important for you 2

Hallo allemaal,

Ik heb het mini albumpje toch helemaal afgemaakt.
Er waren nog zoveel quotes die ik mooi vind.

Dus hier is het albumpje helemaal af.
Ik laat alleen de foto's zien.
Wil je weten hoe dit gemaakt is, dan is dit de LINK naar mijn vorige blogpost.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)











Zo waar, voor mij.
En ik moet mezelf echt de tijd gunnen.....ik wil te veel....maar...komt goed...stap...voor....stap..... :-D



Ik heb later in het albumpje ook voor andere lettertype's gekozen in Word, wel erg leuk vind ik zelf ;-) De Quote van Mother Teresa vind ik echt gewelding!!!



Dit is wel één van mijn favorieten, voor zowel het plaatje als de tekst :-D :-D :-D 




Ik kon het niet laten om jullie het boekje te laten zien, nu het helemaal af is ;-)
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor jullie bezoekje en de superleuke en lieve reactie's die jullie steeds weer acherlaten.
Ik lees ze met heel veel plezier!!
Fijn weekend verder!!

P.S. Kunnen jullie ook niet meer pinnen????? op pinterest?
Ik doe altijd mijn eigen kaarten pinnen op een bord in mijn pinterest, maar het lukt ineens niet meer :-(





4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Frouwkje, het is een heel mooi boekje geworden met hele sprekende en gevoelige quotes. Volgens mij hebben ze op jou en jouw leven betrekking en dat maakt zoiets voor jezelf extra waardevol natuurlijk.
Een boekje om te koesteren.
Van Pinterest (nog) geen last maar misschien komt er een update aan?
Lieve groetjes Miranda

JOKE zei

En ook nu weer geweldige quotes!!! Fijn dat ie nu helemaal af is...kun je weer aan een nieuw " avontuur" beginnen....
Ik ben nu al bemieuwd wat dat weer voor moois gaat worden...
Liefs Joke

Scraptastisch zei

Prachtige quotes heb je er aan toe gevoegd Frouwkje en koester het maar je persoonlijke album. Het lukt je vast om op te krabbelen en de creatieve hobby helpt daar aan mee en alles komt altijd goed.
xx Gerie

Marlies zei

Een heel mooi boekje met hele mooie quotes erin. Een heel leuk idee en prachtig gemaakt.
Ik heb vanmorgen nog op pinterest gepind, nog geen last. groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...