vrijdag 29 maart 2019

Mon Ami Fiona

Hallo allemaal,

Dit zou zomaar een 'verzamelwoede' kunnen worden, hihi.......;-)
Ik vind de Mon Ami's van NoorDesign zooooooo leuk!!
Eerst heb ik voor mezelf een paar voorbeelden gemaakt.
Nu wil ik er nog een kaart mee maken met 1 of een paar van deze Mon Ami Fiona.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Het gele gedeelte van de Mon Ami heb ik uitgestanst met Perfect Colouring Paper en gekleurd met Distress Ink Musterd Seed en Spiced Marmelade.
De eierschaal ook uitgestanst met het Perfect Colouring Paper en gekleurd met Distress Ink Vintage Photo.
Voor de rest heb ik gekleurd cardstock gebruikt.
Het wit van de oogjes gedaan met een Molotow Marker wit.
De Molotow Marker heb ik ook gebruikt voor de 'scheurtjes' in de eierdop.
En een zwarte Copic Multiliner voor de wimpers gebruikt.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne dag en weekend!



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...