zondag 24 februari 2019

A bird does not sing because it has an answer....

Hallo allemaal,

De volgende kaartjes voor mijn spinner.
Dit is ook weer prachtig papier, waar ik dus niet al te veel op wilde plakken ;-)

Ik ben weer meer aan het buiten lopen ,moet het wel weer 'opbouwen', dus het zijn kleine stukjes.
Maar het is weer een begin ;-).
In het begin na de operatie had ik er echt totaal geen energie voor.
Zo blij dat dat weer gaat.
En met buiten lopen luister ik altijd naar de vogeltjes.
Vandaar ook de vogeltjes op deze kaartjes ;-)

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De basis is gemaakt met een memory dex stans van
Studio Light -SL 121- en ColorCore Cardstock.
Het designpapier is van Craft O Clock -And Remember-.
Ook nog wat extra's (dit zijn aparte vellen) gebruikt van -And Remember- (vogels en vlinders)


De hele kleine vlindertjes heb ik geknipt uit een velletje van het kleinere blokje van -And Remember-.
Verschillende delen (zoals de vogels en vlinders) heb ik nog opgehoogd met 3-D kit.
Op de vlinders nog wat Diamond Stickles (op de blauwe) en Frosted Lace Stcikles (op de groene) gedaan.
De kleine fairies zijn gemaakt met een Marianne Design malletje -CR1455-.


De tekst heb ik op internet 'gevonden' en zelf gemaakt in Word.
Met een Multiliner zwart 0,05 van Copic heb ik doodlerandjes om de tekst gemaakt.
Door de 'gaatjes' heb ik natuurraffia gedaan en een strikje erin gemaakt.
Het natuurraffia vond ik wel heel erg leuk bij de vogeltjes, net als het witte sisal onder de vogeltjes ;-)
Nog wat parelbloemen en plakparels van JoyCraft opgeplakt.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt weer voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne dag en weekend!!

5 opmerkingen:

Petra zei

Het ziet er allemaal weer gelikt uit, prachtig gemaakt. Ik geniet ook altijd zo van de vogeltjes het is zo een ontspannend geluid. Goed van jou dat je toch lekker naar buiten gaat ook al vind je het zwaar.

Lieve groet,
Petra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw ik heb zitten smullen met de ogen Frouwkje. Wat mooi met die kleine vlindertjes en het raffia is er inderdaad heel leuk bij. Mooi zoals je die teksten gemaakt hebt met die doodel-randjes eromheen. Wel fijn dat het nu zo'n mooi weer is om af en toe een stukje te lopen en je kunt dan zeker genieten van vogeltjes. Ik was daarstraks in de tuin aan het rommelen en ik hoorde een gespetter...zaten er twee mussen in het vogelbadje..zo leuk ;)
Lieve groetjes Miranda

Haakmuts zei

Heel erg mooi, weet jij of de kaartjes op een originele Rolodex passen?

Marlies zei

Wat een mooie sfeervolle pagina's Frouwkje. Heel erg mooi gemaakt met mooi papier en details. Echt voorjaar. groetjes, Marlies

Sandra zei

Heel leuk Frouwkje !

Groetjes Sandra .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...