dinsdag 26 maart 2019

Single moments make great memories

Hallo allemaal,

Dit keer weer een kaartje voor mijn spinner :-D
Dat gaat nog steeds prima........ik wil minimaal 2 x 2 kaartjes per maand maken.
Tot nu toe is dat gelukt.

Er zijn tenslotte genoeg momenten om dankbaar voor te zijn.
Wat dat betreft zou ik heel veel spinners kunnen vullen.....
Maar ik wil ook graag andere dingen doen, dus dat is gewoon keuze's maken.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Voor de vorm van de kaartjes heb ik de mal gebruikt van Studio Light SL119.
Het Designpapier is van NoorDesign -Pink Petals 6011/0594-.
Ik heb van de Pink Petals ook de vellen gebruikt van -labels en plaatjes 6011/0412-
Het plaatje is niet hiervan. Dat is van een vel van Gerda's hobbyshop GH3041.
Ik vind het zo'n schattig meisje ;-) En het past ook prachtig bij het papier!
Ook heb ik nog kant gebruikt en het nietmachientje van Heidi Swapp.


De mooie 'doily' is van AliExpress.
De rose 'takjes' is een gedeelte van de mal van Joy -Lovely Rose 6002/1190-.
De flimstrip -TH92820- en de paperclip -TH92791- zijn van Tim Holtz.
Hier ook nog een fototoestel bedeltje gebruikt.
Alle randjes van het papier heb ik bewerkt met een Tim Holtz distresser en Distress Ink Vintage Photo.


De tekst 're-mem-ber' komt van een vel van KaiserCraft -Sticker Sheet SS374-.
Het rozentakje is van Joy -Lovely Rose 6002/1190-.
De licht roze plakparels op de vlinders (472.948.007 van Dutch Doobadoo) zijn van JoyCraft.
De bordeaurode plakparels zijn van een goedkope winkel.
De randen van de vlinders heb ik gekleurd met Distress Ink Aged Mahogany.
Op de vlinders nog wat Crystal Stickles gedaan.
Het hartje achter het woord 'cherish' is van een paperartvel van DutchDoobadoo -472.948.001-.
Een bedeltje van een klokje zie je achter het strikje.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne dag!!








4 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wouw heel mooi weer Frouwkje en wat een goed voornemen iedere maand 2x2 spinner kaartjes te maken! Heel leuk zo'n molentje vullen!
Fijne dag verder, xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie pagina's weer voor je spinner Frouwkje. Knap hoe je er genoeg op weet te plaatsen zonder dat het te druk wordt.
Lieve groetjes Miranda

Wil zei

Mooie kleuren ,Frouwkje.
Het is een mooi projekt,en elke maand 2x2
is best wel om te doen ,toch ???

groet WIL

JOKE zei

Die spinner wordt echt één groot feest om in te bladeren!!! Wat een schitterende pagina's weer. De tekst Remeber is fantastisch.. misschien ga ik hem wel overtypen ;-)
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...