zaterdag 25 april 2020

She felt invisible unheard and small;........................

Hallo allemaal,

De volgende pagina voor mijn art journal klaar ;-)
Gaat lekker zo...................
Hoewel ik over deze het minst tevreden ben van wat ik tot nu toe hiermee gemaakt hebt.
Ach.................soms heb je je dag en soms niet.
Ik weet wel wat ik de volgende keer anders zou doen.
Het is ook wel een beetje m'n weg hierin vinden, wat gaat wel en wat niet, wat vind ik leuk en wat niet ;-)

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De gebruikte materialen:
- Rice papier JMA15
- Cadence Hybrid Acrylic verf : Taffy, Moss en Cactus Flower
- Cadence Premium verf: Magenta Fuchsia en Mould Green
- Archival Ink: Light House, Peat Moss, Plum en Pebble Beach
- Clear stamps Studio Light: StampJMA01, JMA03 en JMA09
- Cadence Vintage White
- Embossingpoeder Ranger Cotton Candy
- Cadence Relief Pasta White
- Studio Light Stickervel JMA03
- Cadence Distress Paste Aged Bordeaux (voor de buitenrand)
- Mask Studio Light: MASKSL27
- Finnabair Icing Paste Rose Gold
- DDBD Mask Art Script 470.715.152

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een heel fijn weekend verder :-D




3 opmerkingen:

Wil zei

ook deze is mooi,Frouwkje.
Maar je vorige vind ietsjes mooier,komt misschien door de voordeur die in het midden staat ,dat vind ik een blikvanger.
Ik hoop niet dat je mijn kommentaar vervelend vindt,en oja, ik doe het je niet na hoor

Groet WIL

JOKE zei

Tja...wat is hier niet goed aan...ik zou het echt niet weten maar soms zie je zelf iets waarvan je denkt dat had ik anders moeten doen. Ik ken het gevoel.
Maar voor iedere buitenstaander is hij prachtig!
Liefs Joke

Marlies zei

Ook deze is een pracht van een pagina Frouwkje. Heel erg mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...