maandag 13 april 2020

Keep going; everything will come to you in the perfect time

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt n.a.v. een tutorial van Jenine Siemerink.
Deze heb ik vrijwel helemaal nagemaakt. Zelfs de tekst, omdat deze me op het moment ook het meeste aansprak.

Ik heb er niet zo heel veel over te vertellen. Als je de TUTORIAl bekijkt en de lijst met (eventuele benodigdheden) dan zie je wat er voor gebruikt is.
Veel artikelen had ik al en ik heb andere embossingpoeder gebruikt en ook een andere mask mal.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Wat ik hier vooral zo leuk aan vind om te doen is het gebruik van rice papier en veel producten van Cadence. Dit keer ook de acrylverf van Cadence en dan met een tamponeerkwast aanbrengen. Zoooooooooooooo supergaaf en ontspannend om te doen!!
Nu ga ik met deze spulletjes heel veel oefenen en kaartjes maken voor mijn journal ;-)
Zoals ik al eerder vertelde in een blogpost, ik leer veel van eerst iets namaken.
In ieder geval de technieken.
Als ik deze nog een keer zou maken weet ik wat ik anders zou doen...............dus weer wat geleerd ;-)

Dus de potloden les 'moet' nog even wachten, eerst dit doen.
Daar had ik even het meest zin in op dit moment ;-)
En ik heb nog een andere les die ik heb gedaan en nog niet laten zien............komt ook nog in een andere post op mijn blog ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder :-D




P.S. niet veel op blogs geweest en zo..................mijn zoon had een ziekenhuisopname.
Maar ik kom snel weer een keertje bij jullie kijken ;-)

4 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Het heeft een beetje weg van de servetten techniek en ja
ik had het filmpje ook gezien Frouwkje.
Take care....blijf gezond!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi zoals je dit gemaakt hebt Frouwkje en inderdaad leer ik zo ook het best. Mooi dat rijstpapier en leuk om met die verschillende materialen bezig te zijn denk ik.
Hopelijk niets ernstigs bij je zoon?
Lieve groetjes Miranda

JOKE zei

Goed gedaan hoor!!! Ik had ook een poging gedaan met het ricepaper want het is inderdaad erg leuk om te doen maar ik heb het verknald met de kleur acrylverf... maar gelukkig kan ik er met een andere kleur weer overheen dus maar even een paar tinten er bij halen...
Beterschap met je zoon!!!!
Liefs Joke

Doris knippenenplakken zei

Hier ben ik al heel leng niet meer geweest. Wat een prachtige kaart , ik heb het gerief liggen maar nog geen tijd gehad om te werken met rijstpapier.
Beterschap met je zoon, groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...