donderdag 23 april 2020

If opportunity does not knock, build a door

Hallo allemaal,

Wat was deze art journal pagina ook weer superleuk om te doen!!
Ik heb echt de smaak te pakken ;-)

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)



Ik ga toch weer even opnoemen wat ik gebruikt heb:
- Rice papier JMA19
- Cadence Hybrid Acrylic verf : Taffy, Victoria Pink en Cactus Flower
- Cadence Premium verf: Magenta Fuchsia en Mould Green
- Archival Ink: Light House en Pebble Beach
- Clear stamps Studio Light: StampJMA01, JMA03 en JMA09
- Cadence Dora Perla Diamond
- Embossingpoeder Ranger Cotton Candy
- Cadence Relief Pasta White
- Studio Light Stickervel JMA03
- Cadence Distress Paste Aged Bordeaux (voor de buitenrand)
- Cadence Moss licht en donkergroen
- Mask Studio Light: MASKJMA01 en MASKJMA05

Heel veel van deze artikelen zijn te vinden bij Hobbyvision.
Maar als je gaat 'googelen' vind je ze vast wel bij meer webwinkels ;-)

Ik ga nog weer even door met oefenen............weet nog wel een paar dingen om hier mee te doen.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag!!



2 opmerkingen:

Wil zei

Oh,Frouwkje,wat is het weer super mooi.
Prachtige kleuren.

Groeten WIL

JOKE zei

Ik loop weer hopeloos achter met reageren...ik had de vorige nog niet een gedaan dus nu maar 2 tegelijk...
Ze zijn allebei schitterend, je kunt er wat van!!! Als je eens tijd hebt wil je me dan vertellen welke kleuren je gebruikt heb bij de vorige creatie want dat zijn de kleuren die ik nodig heb voor mijn mislukte project...
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...