vrijdag 17 april 2020

Net toen de rups dacht....................

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een nieuwe pagina laten zien voor mijn art journal.
Wat vond ik deze toch supergaaf om te doen!!!
Zelf vind ik het echt mooi geworden.............wat kan je toch blij worden als iets goed lukt (volgens mijzelf dan ;-) ).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik heb het geprobeerd in mijn eigen stijl te doen.
Hoewel ik er toch ook wel iets van Jenine haar stijl in zie.
Maar die is ook helemaal mijn smaak...................dus niet zo gek dan.
De kleuren van de acryl verf etc. (mooi passend bij dit rice papier) heb ik wel een beetje overgenomen uit de video tutorial van Jenine Siemerink.
Maar voor de rest toch zelf verzonnen.

Het werken met Rice Paper, Cadence artikelen en de Jenine's Mindful Art Collection vind ik zo leuk om te doen. Nu heb ik hier met (o.a.) Acrylverf op getamponeerd. Ook zo heerlijk rustgevend!!

Wat heb ik allemaal gebruikt?:
- Rice papier JMA09 en 06 (de klok in de linker bovenhoek)
- Cadence Hybrid Acrylic verf : Taffy, Baby Pink, Antrachite Black en Slate Gray (de laatste 2 gemengd zodat ik een mooie kleur grijs kreeg (passend bij het papier)
- Cadence Premium verf: Magenta Fuchsia, Mould Green en Soft Rose
- Archival Ink: Light House en Peat Moss
- Clear stamps Studio Light: StampJMA01, JMA03 en JMA09
- Cadence Dora Perla Silver
- Embossingpoeder Ranger Cotton Candy
- Cadence Rusty Patina Ecru
- Studio Light Stickervel JMA02
- Cadence Distress Paste Aged Bordeaux (voor de buitenrand)
- Mask Studio Light: MASKJMA04 en Grunge MaskSL27
- Vlinder uit het Die Cut block A6 stansblok JMA03
- Crystal Stickles Crystal (op vlinders)
- Nuvo Crystal Drops: Rasberry Pink

Heel veel van deze artikelen zijn te vinden bij Hobbyvision.
Maar als je gaat 'googelen' vind je ze vast wel bij meer webwinkels ;-)

En....................hoewel ik het inkleuren van digi stempels onwijs leuk vind om te doen.......zodra er wat van Jenine Siemerink uitkomt dan wil ik daar zo graag iets mee doen.
Ik vind het een onwijs mooie collectie: 'Jenine's Mindful Art Collection' :-D
Dus voorlopig ben ik hier wel even zoet mee..............keuze's maken....

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond en fijn weekend!!



4 opmerkingen:

Wil zei

Wat een prachtige creatie ,Frouwkje,
En al die kleuren ,zo mooi!!!
Ja,Jenine maakt ook super gave creaties,

Groet WIL

Scraptastisch zei

Heel erg mooi is je pagina geworden Frouwkje!
Heerlijk toch als je zo geïnspireerd word door Janine!
En veel plezier hebt bij het maken ervan!
xx Gerie

Marlies zei

Een schitterende creatie Frouwkje in hele mooie kleuren. Heel erg mooi gemaakt met een mooie tekst erbij. groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig zoals je deze pagina gemaakt hebt Frouwkje. Ik heb in de vergroting alle details even goed bekeken en er valt genoeg te bewonderen. Leuk dat je zo enthousiast bent over deze technieken, dat straalt er vanaf.
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...