woensdag 1 april 2020

Kit and Clowder Monthly Marker Class Maart 2020

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer graag een les laten zien van Kit and Clowder.
Dit zijn toch voor mij wel de allerleukste plaatjes om te kleuren...........Faries!!

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
Deze les is van maart 2020.
Ze is gekleurd met mijn Copic Markers.

De digi is van Janna Fairy Art -Moonlight Fairy Stamp-

Ik ga nu de potlodenles van Maart 2020 doen................ook met een fairy :-D :-D :-D 

Hoe gaat het bij jullie?
Ik hoop dat jullie gezond zijn <3
Het valt op het moment niet mee, maar we zullen er met z'n allen doorheen moeten.
Gelukkig, voor sommige onder ons, hebben we een geweldigi hobby!!

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag/avond verder!!



2 opmerkingen:

JOKE zei

Schitterend!!! Als ik meer geduld zou hebben dan ging ik ook lessen volgen hahaha...
De kleuren zijn weer zo intens!!!
Liefs Joke

Marja zei

Prachtig kleurwerk!!!...ik heb deze week de les met de potloden afgemaakt.
Vind fairy's ook altijd superleuk om te doen...maar tegen deze met de copics zie ik toch wel een beetje op maar ga het zeker nog een keertje doen. Koop ook elke maand beide lessen dus nog genoeg te doen haha.
Groetjes Marja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...