zondag 5 april 2020

Kit and Clowder Monthly Marker Class December 2019

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een maandelijkse les om te laten zien.
De digi is van Kit en Clowder -Koala-.
Ook de les, van December 2019, is van Kit and Clowder.
Alles gekleurd met mijn Copic Markers in de No lines techniek.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Deze les had ik al voor mijn kaartje met de Koala beer gedaan. Maar nog niet laten zien ;-)
 

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne (zonnige) dag verder!



4 opmerkingen:

Marja zei

Wow deze is ook weer supermooi ingekleurd!!!
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig ingekleurd weer Frouwkje. Ik blijf het kunstwerkjes vinden.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Altijd leuk om je kleurwerk te zien Frouwkje, prachtige afbeelding!
Een fijne zonnige dag vandaag hè!
xx Gerie

JOKE zei

Over je kleurwerk hoef ik niets meer te zeggen, daar heb ik toch geen woorden voor dus maar even over de stempel...superlief <3
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...