dinsdag 21 april 2020

Don't let fear be your downfall

Hallo allemaal,

Weer een pagina voor mijn art journal gemaakt ;-)
En weer een stapje verder gegaan door 2 tegen elkaar liggende pagina's maken, ook weer een uitdaging!!
Heel veel gebruikt uit de Jenine's Mindful Art Collection en van Cadence.
Zoveel dat ik het niet ga omschrijven :-P

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
Voor de vlinders heb ik voor het lijfje Nuvo Drops gebruikt -Autumn Red-
En op de bladzijde's zelf nog hier en daar met Raspberry Pink.
Voor de vlinders heb ik nog 'voelsprieten' gemaakt.
Deze waren wit en heb ik gekleurd met Archival Ink Ground Espresso (omdat ik dit bij het geheel mooier vond als zwart).


Een close up...............zodat je ook ziet dat er textuur op de pagina zit.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!



2 opmerkingen:

Marja zei

Prachtige pagina heb je gemaakt!...er is veel moois op te zien.
Groetjes Marja.

Marijke zei

Heel mooi gedaan! Groetjes Marijke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...