zondag 1 januari 2012

You go Girl

Hallo allemaal,

Ik wens jullie een
HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR
dat jullie wensen uit mogen komen, een creatief jaar, maar bovenal een liefdevol en gezond jaar!!!

Deze onwijs leuke digi stempel is van Saturated Canary Digi's van Krista Smith en heet Maddie.
Krista Smith heeft nog veel meer leuke digi's!! Ik ben er helemaal 'weg' van. Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Art Talens (het rose papier). Het zwart/witte stippeltjes papier is van ????  Ik heb de randen van het papier waar Maddie opstaat bewerkt met Distress Ink Spun Suger. Zelf vind ik de kaart heel erg leuk geworden (zeg ik niet zo snel van mijn eigen kaarten hoor). Er zullen vast wel mensen zijn die dit te druk vinden, maar dat lijkt een beetje een stijl van me te worden. Ik doe het niet expres, het 'ontstaat' gewoon.


Het hekje is een Doohickey van Magnolia, deze heb ik bewerkt met Distress Ink Spun Suger en Black Soot.
Onder de laagjes papier zitten 2 papieren doily's.


Op de papieren bloemen heb ik zwarte rozen geplakt en deze bewerkt met Ranger Crystal Stickles. Er tussen zitten bloemparels, een paar witte trosjes en wat zwarte plakparels van Joy Crafts. Op het roze strikje heb ik een parelstrikje bevestigd.


Het zwart/witte lint heb ik bij Hobbyvoordelig, tijdens een krea-beurs, gekocht.
De tekst is een freebie van TLC.

De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos E51-53-93
Shirt/beenwarmers RV14-R85-R83-R81
Haar/rok/broek/schaatsen C9-7-5-3
Schaduw om Maddie heen C3-1-00
"Ijsbaan" C1-0-00

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij
Simon Says Stamps Challenge -anything goes-
Crafts and me challenges -Anything Goes-

Ik las net dat ik de wedstrijd van december met mijn kaart 'Make a Christmas wish' gewonnen heb bij Duymelot!!
Superleuk!!

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie's op mijn vorige kaart. Het is iedere keer weer zo super leuk om te lezen :-))
Ik wens jullie een hele fijne nieuwjaars-avond!
               
                 Veel liefs, 
                Frouwkje.

14 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Wens jou een voorspoedig nieuwjaar.
Groetjes Margreet

Tineke zei

Wat een supergaaf kaartje weer Frouwkje, mooie kleurtjes en helemaal niet te druk hoor!
Wens jou ook alle goeds voor 2012.

Groetjes Tineke

Karin zei

Wat een prachtig kaartje! Mooie kleuren en de stempel is geweldig.

Chantal zei

Wauw Frouwkje en ik vind je kaart helemaal niet te druk, want ik snap je heel goed. Het ontstaat gewoon en ik vind het zelf ook snel te kaal worden en dan doe ik er toch weer extra op hi hi hi. Super stoer is je kaar en ohhh wat mooi gekleurd! Lieve groetjes, Chantal
PS van harte met je overwinning bij Duymelot!!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt, prachtig,

voor jou en je dierbaren ook een mooi en liefdevol nieuwjaar.

groetjes jolande

Wil zei

Hoi,
Onze kleindochter zou zeggen,als zij je kaartje zag:GAAAAAF hoor.
en ik geef haar dan gelijk.
Leuk dat je gewonnen hebt bij Duymelot
Voor jou en allen die je lief zijn een GEZOND ,gelukkig nieuwjaar.
Liefs WIL

Dineke zei

Hoi Frouwk

Wat een prachtige kaart net als de vorige geweldig ingekleurd en afgewerkt, wat gaaf dat je hebt gewonnen bij duymelot heel veel liefs en tot morgen

Xx Dien

Unknown zei

frouwkje
ik vind een geweldige kaart geworden
ja het mag eens een andere styl zijn
en mooi afgewerkt met leuke bloemen
veel liefs van marcelline

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhh Froukje wat een plaatje van een kaart in een woord schitterend en wat een leuke stempel echt beeldschoon

Liefs Nellie

Angélique zei

Je maakt mooie kaarten hoor!
Groetjes Angelique

Marlies zei

Een super mooie kaart! Mooie kleuren en leuke digi die je geweldig hebt gekleurd!! Ik vind het ook niet druk, alles is een mooi geheel! Een heel gelukkig 2012 groetjes, Marlies

Wil zei

jij ookde bste wensen en wat gaaf kaartje en ge feliciteerd met je winst leuk zeg en dat afdrukje welke stempel is dit vind haar zo gaaf

gina g zei

Wow what a stunning card i love everything about it brilliant work.Thanks for joining us at Crafts and Me.
Happy New Year to you. luv gina xx

diana-atc's-borduur-pergamano zei

schitterend je kaart, en nog de beste wensen groet diana

heb een nieuwe blogspot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...