zaterdag 7 januari 2012

Vintagekaart 3

Hallo allemaal,

Vandaag zijn mijn zus en zwager 35 jaar getrouwd. Als het goed is hebben ze de kaart vandaag ontvangen en kan ik hem nu op mijn blog plaatsen. Het plaatje is van Studio Light -Romantic Pictures-. Deze heb ik met een fotorandschaar uitgeknipt. Het Cardstock erachter heb ik ook zo uitgeknipt. De foto heb ik (zoals op "oude" foto's wel eerder werd gedaan) gedeeltelijk ingekleurd met de copics B91-BG70-W2-W0-W00. Het papier erachter is van Pion -Minnenas Ateljé-.


De cijfers heb ik gemaakt met een Tim Holtz Typeset. Het bruin achter de cijfers is in het 'echt' niet zo bruin.
Veel van de randen heb ik bewerkt met een distresser van Tim Holtz en Distress Ink Vintage Photo. Het kantje is van de markt. Ik heb nog een paar creatable harten gebruikt van Marianne Design -LR0159- en een Swirl -LR0116-. Onder het roosje in de hoek heb ik parelmoer stampertjes bevestigd. Op het bovenste kantje heb ik nog een stukje van een parelketting gedaan.


De rozen, aster daisy's en zilveren hoekjes zijn van Wild Orchid Craft. Tussen de bloemen heb ik lichtblauwe acrylflowers bevestigd en parelmoerdraadjes. Boven het lint aan de bovenkant van de kaart heb ik een stukje parelketting geplakt.

Bedankt voor jullie bezoekje! En.....ik ben weer reuze benieuwd hoe jullie het kaartje vinden!
Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

20 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een prachtige kaart.
groetjes miranda

Rita zei

Wauw wat een mooie kaart heb je gemaakt.Het plaatje vindt ik geweldig en de kleuren ook.Groetjes Rita.

Corrie zei

Wauwwww Frouwkje wat een prachtig kaartje

Groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart frouwkje ook je kaarten die eronder staan.

groetjes karin

Jolanda zei

Zooo nou dit is weer een schitterende kaart. GE-WEL-DIG!!!!
Groetjes van Jolanda

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Groetjes Margreet

Tinie zei

Geweldig, wat een super mooie kaart en die bloemen.... helemaal gaaf!!!

Groetjes Tinie

Tineke zei

Ik vind hem weer schitterend Frouwkje, echt heel mooi gemaakt en de kleuren passen ook zo goed bij elkaar!

Groetjes Tineke

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Geweldig mooi.

Groetjes en liefs van Ineke

Unknown zei

hey frouwkje
ze is prachtig gedaan
eerlijk gezegd ik ben geen fan van vintage kaarten ,maar deze vind ik echt prachtig en de afwerking pico bello
nog een prettige zondag
veel liefs van marcelline

Sandra zei

Wauw zeg wat ziet dit er schitterend uit, er mooi hoor dat blauw en zoveel mooie details helemaal geweldig!!!
Groetjes Sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wow hé, wat een super kaartje is dit, heel mooi gedaan met de randjes om het prentje, zo lijkt het net een heel oude foto.

Groetjes Jolande

Marianne zei

Wat een mooi kaartje
Groetjes Marianne

Karin zei

Prachtig kaartje!

Ans S. zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt, ik vind hem geweldig.

Groetjes Ans

Wil zei

Hoi Frouwkje,
Wat een mooie kaart,neen SUPER mooie kaart.
Prachtige bloementoef.
Komplimenten hoor!!!!

Groeten WIL

Lia zei

Het is schitterend weer, wat een prachtige kleuren en de bloementoef is ook al zo mooi,
Groetjes Lia

Marlies zei

Een super mooie, romantische kaart Frouwkje! Heel mooi papier en een leuke toepasselijke afbeelding, mooie details en prachtige bloemen! groetjes, Marlies

Chantal zei

Wauw Frouwkje, je kaart is helemaal geweldig! Lieve groetjes, Chantal

Dineke zei

Wat een prachtige kaart frouwk!
Zulke mooie kleuren en een schitterende bloementoef nou hij staat hier te pronken hoor.Een groot compliment.

Veel liefs, Dineke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...