dinsdag 10 januari 2012

Kalender

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik graag de nieuwe volgers van mijn blog van harte welkom heten. Super dat jullie mijn creatie's de moeite waard vinden om het te volgen!!

Deze "eeuwigdurende kalender" heb ik gemaakt n.a.v. een mini workshop van Ellen Brons voor Doe@ding.
Ik heb blauw color core cardstock gebruikt en designpapier van Madeline. Zodra ik de kalender zag wist ik dat ik dit papier wilde gebruiken, ik vind het zo supermooi papier!!


De maanden heb ik gemaakt in word -lettertype Vivaldi- en uitgestanst met een Die-namics Dog Tag. De cijfers heb ik gemaakt met een alteration van Tim Holtz - Typeset-.


Verder heb ik een kantje gebruikt, plakparels, parelbloemen en een carnation en rozen van Wild Orchid Crafts. Deze bloemen heb ik nog voorzien van Ranger Star Dust Stickles.

Ik vind hem zelf zo gaaf geworden en staat nu te pronken op m'n bureau!

Bedankt voor al jullie reactie's op mijn vorige kaart en voor jullie bezoekjes!
Ik vind het superleuk dat jullie de moeite doen om een reactie achter te laten, ik lees ze met veel plezier!!

Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

13 opmerkingen:

Tineke zei

Wauw wat super gemaakt weer Frouwkje, echt heel mooi!
Jij ook een fijne avond.

Groetjes Tineke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat gaaf!!!, dat staat vast heel gezellig op je buro, mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.

groetjes jolande

Miranda Slagboom-de Groot zei

hij is heel gaaf
groetjes miranda

Sandra zei

Wauw zeg dat ziet er super gaaf uit!!
Groetjes Sandra

Agnes zei

Zeker leuke WS creatie heb je gemaakt!
Ziet er erg mooi uit!
En wat een leuke foto van je kleinzoon heb je in de sidebar geplaatst!
groetjes, Agnes

Ans S. zei

Dat ziet er super gaaf uit, erg mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Unknown zei

wow dat is mooi Froukje wat mooi gemaakt en wat een mooie kleuren wat een leuk idee

Liefs Nellie

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek.
Groetjes Marianne

Margreet zei

Wat super mooie kalender.

Groetjes Margreet

Dineke zei

Jeetje Frouwk wat vreselijk leuk zeg!
Wat een mooie kleuren en wat een leuk idee. Heel mooi gemaakt, supermooi zelfs zal hem morgen bewonderen!
Veel succes met je challenge(s) van de vorige kaart die ook weer supermooi is.

Xxx, Dineke

Corrie zei

Wauwww wat heb je dat leuk gemaakt Frouwkje

Groetjes Corrie

Chantal zei

Ik vind je kalender en postit houder met pennebak heel erg mooi!!! Toppie hoor! Lieve groetjes, Chantal

Marlies zei

Een geweldige creatie heb je gemaakt! Een heel leuk idee en super mooie kleuren! groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...