donderdag 26 januari 2012

Flirty Seniors

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle lieve reactie's op mijn vorig berichtje!!

Dit kaartje had ik er morgen (dat is het nu dus ook al) willen opzetten maar ik kon niet slapen, dus heb ik het er nu opgezet......................

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de 38e trouwdag van mijn broer en schoonzus. Als basispapier heb ik Color Core Cardstock gebruikt. Het designpapier is van My Mind's Eye -Hattie-. Deze onwijs leuke digi -Flirty Seniors- is van Make it Crafty. Achter de digi zitten 2 stukken cardstock die ik bewerkt heb met een embossingfolder hartjes van Crafts Too. Ik heb Distress Ink Broken China gebruikt voor de randjes. Het brede witte lint heb ik van de markt.



Het hartjeslint heb ik ook op de markt gekocht. De goudkleurige hoekjes zijn van Wild Orchid Crafts. De hartjes met de letters heb ik gemaakt met een hartjespons. De letters erop zijn gemaakt met een alteration van Tim Holtz -Typeset-. Op het hartjeslint heb ik een goudkleurig strikje met een hartbedeltje gebruikt.


De roosjes en carnation zijn van Wild Orchid Crafts. Daar tussen heb ik goudkleurige spacers met een plakparel gebruikt. Aan de uiteinden van het bloementrosje zie je een pareldraadje met blauwe bloementakjes.


De label heb ik gemaakt met een Creatable van Marianne Design -LR0154-. De tekst is in Word gemaakt.



De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E51-53-93
Kleding man en vrouw: Y28-YR23 en YR21 en BG78-75-72
Haren: N4-2-0
Bril: BG11
Schaduw: W2-1-00

Mijn marker W00 was halverwege leeg en ik had geen navulling. De schaduw is hierdoor niet zo goed gelukt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij:
Simon Says Stamps Challenge -Anything Goes-

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn nieuwe kaartje vinden ;-)
Bedankt voor jullie bezoekje en ik hoop dat jullie nu lekker liggen te slapen! En dat ik straks gauw in slaap val..................

              Veel liefs,
             Frouwkje.

P.S. Ik heb een nieuw 'kopje' gemaakt met 'Te Koop'. De meeste kaarten geef ik weg met verjaardagen en zo en sommige heb ik verkocht. Er staan nu kaarten op die ik 'over' heb.


16 opmerkingen:

Unknown zei

frouwkje
heel mooi jou kaartje
je bent niet alleen ,niet goed kunnen slapen
veel liefs van marcelline

Marianne zei

Hij is weer keigaaf, werkelijk een plaatje.
Groetjes Marianne

Unknown zei

wowwwwwwwwww Froukje

Wat een heerlijke prachtige kaart wat zullen ze daar blij mee zijn wat een leuke stempel en zo mooi ingekleurd

Liefs Nellie

Chantal zei

Hoolie kemoolie Frouwkje, wat een onwijs mooie kaart zeg!!! En wat een supergave digi! Nog van harte met je copictas! Wat een mazzeltje he? Het is je gegund meis! Lieve groetjes, Chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een prachtige kart, de kleuren vind ik geweldig, het afdrukje is onwijs mooi ingekleurd, heel mooie details, kortom echt een toppertje.

groetjes jolande

Lia zei

Geweldige mooie kaart weer, wat heb je de oudjes leuk ingekleurd en nog van harte met je gewonnen prijs, veel plezier ermee,
groetjes Lia

JOKE zei

Wat een onwijs leuk stempel en wat heb je er een kunstwerk van gemaakt...schitterend!
Liefs Joke

Tineke zei

Wow Frouwkje ik vind hem te gek, schitterend gemaakt meid!

Groetjes Tineke

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Super leuk afdrukje
Groetjes Margreet

Marlies zei

Nog gefeliciteerd met je gewonnen prijs Frouwkje! Heel leuk!
Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt met zoveel geweldige details en in een hele mooie warme kleuren combi! groetjes, Marlies

Cathy zei

Een superleuk kaartje en prachtige kleuren!

Wil zei

Wat een super mooi,gezellig kaartje.
Leuk om te maken en nog leuker om te ontvangen.

Groeten WIL

Ans S. zei

Hele mooie kaart en wat een super leuke digi.

Groetjes Ans

CreaSjouk zei

Wat een prachtig kaartje en een hele leuke digi!
Groetjes Sjoukje

Dineke zei

Een supermooie kaart, frouwk.
Wat een leuke digi en wat heb je hem prachtig ingekleurd. Hele mooie details en kleuren, een waar kunstwerk! Ze waren er vast heel blij mee.

Liefs, Dineke

Mephisto zei

Really great image.Fab card!
Thanks for joining us at SimonSaysStamp this week!

Domi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...