zaterdag 28 januari 2012

Vintagekaart 4

Hallo allemaal,

De basis van deze kaart heb ik gemaakt met CorlorCore Cardstock. Het designpapier is van FabScraps -High tea pink floral-. Het plaatje kan je vinden bij Scr@ap Cards Challenge Blog.  Er staan nog 2 plaatjes die je kan gebruiken voor de challenge.


Alle randen van het papier heb ik bewerkt met de distresser van Tim Holtz en met Distress Ink Vintage Photo. De swirls die ik gebruikt heb zijn van een stans Marianne Design -LR0116-. Het kantje heb ik op de markt gekocht. De mooie vlinders zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart. Op de lijfjes heb ik plakparels gedaan en 'stampertjes' als voelsprieten. Ook nog wat plakparels op de swirls en in 2 hoeken gedaan.


Het stukje wat je eruit ziet steken is een Post Card en zit op een vel van Pion. Het postzegeltje met engeltje heb ik wat kleiner geknipt met een fotorandschaar en daar weer opgeplakt. De rozen en carnations zijn van Wild Orchid Crafts.



Daartussen wat parelbloemen en 'stampertjes' gebruikt. Op de bloemen nog wat Ranger Crystal Stickles gedaan.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de
challenge bij:
Scr@p Cards Challenge Blog -een kaart maken met 1 van de 3 foto's-
(deze foto's staan op hun blog)

Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reactie's op mijn vorige kaart! En.....ik ben weer reuze benieuwd hoe jullie dit kaartje vinden!
Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

22 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En van die mooie kleuren
Groetjes Margreet

Dineke zei

Hoi Frouwkje,

Wat een beauty!! Echt heel mooi, die plaatjes had ik bij marjan van haar blog gehaald......toeval? Hoe verzin je het toch elke keer weer het is weer een prachtig geheel.Een dikke 10.

Liefs, Dineke

Angélique zei

Wat is dit een mooie kaart geworden, erg mooie kleuren gebruikt. Zeker een kanshebber volgens mij.
succes met de challenge.
Groetjes Angelique

Jolanda zei

wat een mooie kaart . . het plaatje is ook super, ik heb ze ook al opgeslagen om er een kaart mee te maken . . .

Tinie zei

Ik ga er morgen mee aan de slag, ze zijn zo mooi! Je hebt er een geweldige mooie kaart mee gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Schitterende kaart Frouwke.
groetjes Joke

Ida zei

Wauw wat een supermooi kaartje Frouwkje !
Hele mooie kleuren en ik vind de omlijsting met bloemen echt perfect. Wellicht de winnaar ?? Succes !
Groetjes Ida

Aartje zei

Hallo Frouwkje, wat een prachtige kaart is dit weer, erg mooi gedaan met die bloemen.
Groeten Aartje

Unknown zei

frouwkje
ze is prachtig en zeker de afwerking is om van te dromen
heel veel succes
veel liefs van marcelline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is prachtig!!!!!!

groetjes jolande

Miranda Slagboom-de Groot zei

wauw hartstikke mooi
groetjes miranda

Chantal zei

Wat een supermooie kaartje Frouwkje!! Lieve groetjes, Chantal

Tineke zei

Wauw wat is ie gaaf Frouwkje, echt heel mooi gemaakt!

Groetjes Tineke

Wil zei

Hoi,
Een super mooie vintage kaart.
Prachtige combinatie s.
Veel sucses, en groeten WIL

Marjan van der Wiel zei

Echt geweldig mooi Frouwkje...je kaart is weer echt genieten!!!
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
Liefs, Marjan

Sylvia zei

Ben even via de Crazy Copic site op je blog komen kijken en wat een prachtige creaties maak je Frouwkje. Je vintage kaart is echt helemaal súper. Ben meteen maar volgster geworden.
Groetjes Sylvia

jacqueline zei

Prachtige kaart zeg!!
Schitterend al die bloemen.

Groetjes Jacqueline

JOKE zei

Wat een schitterende kaart is dit...alles klopt, de kleuren het plaatje de bloemetjes...prachtig!!!
Liefs Joke

Cathy zei

Een pareltje!! Alles past perfect!!!

Kim zei

Wauw! Wat een schitterende vintagekaart zeg. Prachtige kleuren en zulke mooie details.

Groetjes Kim

Marlies zei

Wat een super mooie, romantische vintage kaart met geweldige details erop! Ik vind het echt helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

sezoentje zei

Hoi Frouwkje, via via kom ik hier op je prachtige blog terecht en ga je volgen hoor want ik zie hier alleen maar hele mooie kaarten.
Groetjes, Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...