dinsdag 31 januari 2012

Bloembollen doosje

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik graag de nieuwe volgers van mijn blog van harte welkom heten!! Ik hoop dat jullie met plezier naar mijn creatie's kijken en misschien ook wel inspiratie opdoen!!

Mijn zwager is helemaal 'gek' van zijn tuin. Hij is pas jarig geweest en vind bloembollen hardstikke leuk!
Dit patroon heb ik van de club kaarten maken met Tiets. Er past precies een zakje bloembollen in. Er kunnen natuurlijk ook allerlei andere dingen in gedaan worden.
Ik heb 2 kleuren cardstock Color Core gebruikt: licht en donkergroen. Is alleen niet zo goed te zien op de foto. Op de foto is de kleur sowieso donkerder. Het designpapier is van Basic Grey -Green At Heart-. Ik had het papier gekozen omdat ik het zo mooi vind maar bedenk nu pas hoe toepasselijk de naam van het papier is 'Green At Heart'. Alle randjes zijn bewerkt met Distress Ink Vintage Photo.


Om het doosje beige en groen cryspy lint gedaan en een stukje touw.


De stempel is van pergamano -bloemen-. De bloemenstempel is uitgesneden met een Nestabilitie Standard Circles Small. Deze rand heb ik bewerkt met Distress Ink Spiced Marmalade. De rand eromheen gemaakt met een Classic Scalloped Circles Small.

De tekst heb ik in Word gemaakt en uitgeprint. Daarna uitgesneden met een Nestabilitie Classic Rectangles Small. De rand eromheen met een Nestabilitie Classic Scalloped Rectangles Small. Verder heb ik nog gebruikt: vlinderpons groot en klein, floral punch blaadjes, bedeltje plantenschepje. De rozen, cherry blossoms en aster daisy's heb ik bij Wild Orchid Crafts gekocht.
In het doosje heb ik een zakje met bloembollen gedaan.(sneeuwklokjes).





Op het bloembollenzakje heb ik van het zelfde papier een stukje vastgeniet.

De copics die ik gebruikt heb:
Bloemen: R59, YR18-15-12
Bladeren E44-G94-YG17-13-11

Ik ben heel benieuwd wat jullie van het bloembollendoosje vinden!!
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reactie's ;-)) op mijn vorige kaart en ik wens jullie nog een hele fijne avond!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

16 opmerkingen:

Tineke zei

Ik vind je bloembollen doosje schitterend Frouwkje, echt heel mooi gemaakt!

Groetjes Tineke

Tinie zei

Wat vind ik dit ontzettend mooi!!! Wat een super leuk idee en prachtige details erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Lia zei

Geweldig zeg, wat een ontzettend leuk idee,
groetjes Lia

Angélique zei

Wat ik er van vindt? Heel erg mooi!!
Groetjes angelique

Jolara zei

tjeetje wat geweldig zeg wauw liefs joyce

Karin zei

Prachtig doosje, heel mooi.

Anoniem zei

Geweldig leuk gedaan. Een leuk kado hor.
Groetjes Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een schitterend cadeau heb je voor je zwager gemaakt, PRACHTIG!!!!!!!!

groetjes jolande

Unknown zei

frouwkje
ik vind een leuke idee om zoiets iemand te verrassen
je kun het ook vppr andere gelegenheid gebruiken
ik vind het echt prachtig
je heb mij weer op een idee gebracht
bedankt
veel liefs van marcelline

Marianne zei

Beeldschoon gedaan.
Groetjes Marianne

Agnes zei

Wat een origineel en persoonlijk cadeau!
Heel erg mooi gemaakt Frouwkje!
groetjes, Agnes

Astrid zei

Wowww, wat leuk dat je dit doosje gemaakt hebt, ziet er super uit joh, prachtige kleuren !!

liefs Astrid

Wil zei

Ik vind t hartstikke leuk,
En voor n tuinliefhebber,leuk om te ontvangen.
Mooi gemaakt Vrouwkje!!!!!

Groeten WIL

Chantal zei

Ohhhh wat een superleuk idee om het zo cadeau te geven Frouwkje! heel mooi en super gekleurd ook! Lieve groetjes, Chantal

Cathy zei

Wat een origineel en helemaal aan de persoon aangepast cadeau!!! Heel, heel, heel erg leuk!!!

Marlies zei

Een super mooie doosje heb je gemaakt! Heel mooie papier en een heel mooie stempel erop! Een heel mooi cadeautje!! groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...