vrijdag 13 januari 2012

Blogpauze

Hallo allemaal,

Helaas "moet" ik even een blogpauze houden. Ik hoop over ongeveer 2 weken weer te bloggen en jullie mijn creatie's weer te laten zien. Het gaat niet echt lekker. Vlak na de kerst kreeg ik 'spit' en ik heb behoorlijk pijn. Komt het revalideren van de heup erbij, dus..........ik 'trek' het even niet. Ik had gehoopt dat de rugpijn eerder over zou zijn, maar helaas kan dit nog wel even langer duren. Vandaag heb ik wel een copic markers cursus gedaan (met 2 flinke pijnstillers). Dat gaat dan wel, maar die pijnstillers kan ik ook niet te vaak nemen. Ik hoop dat dit voorlopig het laatste 'pech' dingetje is geweest, ben nu wel toe aan leukere dingen...................

Ik wens jullie een hele fijne avond en hopelijk tot over een week of twee.
Bedankt voor de leuke reactie's op mijn 'eeuwigdurende' kalender!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

14 opmerkingen:

Tinie zei

Wat ontzettend rot en sneu voor je, duim voor je voor een spoedig herstel!!! Sterkte!!!

Groetjes Tinie

Jolanda zei

Het bloggen is geen moeten hoor. Als het niet gaat. . . gaat het niet. Hopelijk gaat die rugpijn snel weg . . ik weet hoe veel last je daar van kan hebben, en hoe moe je er van wordt.
Van harte beterschap, en toch maar een fijn weekend gewenst

Annette zei

Ik heb gezien dat je de challenge hebt gewonnen bij Duymelot design. Gefeliciteerd! Dit is wel iets leuks waar je je vast wel ietsje beter van voelt. Ik wens je snel beterschap toe!
xoxo Annette

Kitty Dieleman. zei

Heel veel beterschap en dat bloggen dat komt wel weer.

Groetjes Kitty

marion zei

beterschap !! Bloggen komt wel weer. Liefs, Marion

Crealien zei

Heel veel sterkte toegewenst hoor!
En doe maar rustig aan,

Groetjes Evelien

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel veel sterkt, ik weet wat spit is en dat kan inderdaad wel een tijdje duren, ik hoop voor je dat het snel wat beter gaat.

groetjes jolande

Agnes zei

Oooh Frouwkje wat vervelend. Weet er alles van want leef al jaren met 'n hernia en pijnstillers.
Doe rustig aan en heel veel beterschap!
groetjes, Agnes

Liefs Ineke zei

Hoi Frouwkje ik wens je heel veel sterkte. Doe rustig aan hoor. Heel veel liefs van Ineke

Miranda Slagboom-de Groot zei

heel veel sterkte
groetjes miranda

Margreet zei

Hallo Frouwkje.
Wens jou heel veel beterschap
Groetjes Margreet

Tineke zei

Hoi Frouwkje,

Heel veel sterkte meid en doe rustig aan hoor je blog loopt niet weg ;-) neem je tijd!

Knuffel Tineke

JOKE zei

Oh wat vervelend!!!
En dat na de cursus waarvan het zooo begon te kriebelen om thuis verder te oefenen...
Ik wens je heel veel beterschap en sterkte...
Liefs Joke

Kim zei

Veel beterschap en sterkte! Ja en soms heb je gewoon even een pauze nodig. Hoop dat je snel opknapt.

Groetjes Kim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...