dinsdag 19 januari 2021

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Weer iets nieuws 'gevonden' :-D
Wat kan je toch een plezier in iets beleven..............dit was wel zooooooooooooo supergaaf om te doen!!


Ik zag bij Margo's kaartjes een onwijs leuke winterse achtergrond.
Zo kwam ik bij Sweet November Stamps op facebook terecht en ben de online video van Adventures in Coloring with Amy gaan doen.
 
Wat heb ik hiervan genoten!!! Deze is helemaal nagemaakt zoals zij het deed.
Hierna wil ik nog een paar van dit soort lessen gaan doen bij haar (ze heeft er meerdere).
Ook in de hoop dat ik er dan ooit nog eens zelf één kan verzinnen ;-) 
Ik heb altijd de ervaring van eerst nadoen en daarna zelf proberen iets te verzinnen.
We gaan het zien of dat lukt ;-)
 
De boom, sneeuw, bloemen in de muts en het breipatroon uit de hand getekend. Door oefenen gaat me dat toch ook steeds beter af.
Omdat ik al de aandacht naar het kleurwerk wil laten gaan heb ik het bij een CAS kaartje gelaten.
 
Ik heb 2 digi's van Sweet November Stamps gebruikt:
- Gnigel with Lantern en
 
De rand om het gehele plaatje heb ik nog gekleurd met Distress Ink Chipped Sapphire.
De tekst is van NoorDesign -Banners 6410/0338-.
Met een Copic Multi liner zwart heb ik 'stiksteekjes' gemaakt.

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E000-E00-E21-E11-E04/R20
- Baard: C5-C4-C3-C2-C1-C00
- Lantaarn en rest geel: Y02-Y00-Y000-Y0000
- Sneeuw: B97-B45-B23-B21-B00
- Lucht: BV29-B99-B97-B45-B41
- Dak: B21-B000
- Huis: E87-E84-E81/Ramen Y02
- Boom: B99 en aan linkerkant BV29
- Muts: E84-E81-E40 en blender 0 in middenstuk
   YG99-YG95-YG93-YG03 en E18-R29-R27-R14
- Schoenen: E49-E47-E55 en Y02-Y00
- Handschoenen: E18-R27-R14-R22/ Y00 + beetje R22 voor het stukje licht op de handschoenen
- Mouwen: YG99-YG95-YG93-YG03
- YG95 bloem in muts
- Breipatroon in muts: E18 in rood, E81 in beige en E97 in groen
- Lantaarn- T7 en T3
- Sneeuw op boom en in de lucht met Copic Opaque white en embossingpen gedaan.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor het bezoekje en een hele fijne dag verder!
 





5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zeker weten vind ik dit leuk om te zien. Een hele mooie winterse achtergrond Frouwkje en dan zo'n leuke gnome met handgebreide muts ;) Knap hoor om dat zelf te tekenen. Leuk dat je nieuwe lessen hebt ontdekt en ik maak ook vaak eerst iets na voor mijn eigen twists om de hoek komen kijken. Je wil toch eerst de techniek een beetje in de vingers hebben hè.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Wouw, wouw, wouw ik ben sprakeloos, heel mooi vind ik het!!! Ga door metde dingen die je blij maken Frouwkje!
xx Gerie

Marja zei

Wow Froukje deze is supermooi geworden!!!
Het is je goed gelukt het is een prachtige winters kaartje geworden met een mooie achtergrond en dan nog die mooie huisjes op de achtergrond super..
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Wat is het weer een plaatje geworden!!
Zo mooi van kleuren weer schilderijtje zo leuk ik blijf er naar kijken weer ene prachtig geheel.
Groetjes Doris

Wil zei

IK vind het super,super leuk om je prachtige teken-kleur creatie te zien,
Jeetje ,wat is dit leuk zeg !!!!!

Groet WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...