maandag 11 januari 2021

Kit and Clowder Free Deer Colouring Class

Hallo allemaal,
 
Wat was dit hertje toch ontzettend leuk om te kleuren!! 
Alles is gekleurd met mijn Prismacolor Primier potloden.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Deze les is weer van Alyce Keegan (Kit and Clowder).
Het was (en is) een gratis les die zij voor de maand december gemaakt heeft.
Ook is deze les met Copic Markers te doen en die wil ik dan ook nu gaan doen.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor het bezoekje en een hele fijne dag verder!!
 




3 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wow, het is net echt de vacht van het hertje...waanzinnig knap Frouwkje!!! ik vond het weer heel leuk om te zien.
xx Gerie

Marja zei

Je hebt het hertje weer supermooi ingekleurd Frouwkje!
De vacht is erg mooi geworden,dat vind ik nog best wel een dingetje om te doen.
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

PRACHTIG, Zo mooi gekleurd echt een beauty Frouwkje.
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...