donderdag 28 januari 2021

Holiday Kisses & reindeer Wishes

Hallo allemaal,
 
Ik heb weer een online video van Adventures in Coloring with Amy gedaan.
Die winterlandschapsjes vind ik toch wel heel erruuugggg gaaf om te doen :-D 
En............mijn eerste slimline kaart.....gaaf zo'n ander model!!
 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Weer helemaal nagemaakt. Maar wat ik al eerder zei: "ik leer daar weer veel van".
Vooral wat betreft de achtergronden maken. Echt zooooooooooo superleuk om te doen!
 
De lucht, sneeuw, bomen en het houtnerf in het hek zelf getekend/gekleurd m.b.v. de video. 
Het samenvoegen van de digi's was ook nog even een 'dingetje'.....hihi.....maar het is gelukt :-D
Nu ik weer weet hoe ik het kan doen zal dat de volgende keer weer wat vlotter gaan.
 
Ik heb hier 3 digi's voor gebruikt:
- Reindeer Games Figgi
 
Even bedenken waar ik nu aan zal beginnen.
Of nog één namaken of toch zelf iets verzinnen...............misschien nog wat van haar technieken opzoeken en dat dan combineren in een eigen versie ;-).

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Rendier: W5-W3-E47-E44-E43-E42-E41-E40-E50
                 Binnenkant oren en bovenkant neus: R00-R000
                 Hoeven: W9-W7-W4
                 Horens: E74-E42-E41
                 Ogen: YG21-G24-G99-YG03
                 en een zwarte copic multiliner voor de pupillen
- Kardinaal vogel: R29-R27-R14   R35:ogen   Snavel Y38-Y11   
             Pupil: zwarte Copic Multiliner/wit stipje met witte gelpen
- Lucht: B52-B41-B00-B0000-Y0000 / Lijn tussen sneeuw en lucht met B60
- Sneeuw: B60-B91-B95-B32-B41-B00
- Pad: E44 (onder deur) E43-E42-E41-E40-E31 stipjes E44
- Hek: E87-E84-E8
  Handgreep op deur: C6-C3-C0
- Bordje: G94-YG63-YG03-YG00   Rondje boven bordje C6
  'Cookies Please' geschreven met een zwart copic multiliner.
- Bomen: BG99-G99-G94         B32, B00 en B60 voor de schaduw van de bomen
Sneeuw op het hek gedaan met Copic Opaque White en een embossingpen.
Sneeuw op de bomen met een witte Molotow marker.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder :-D
 





4 opmerkingen:

Marja zei

Wow Frouwkje deze is weer supermooi!!
Misschien toch ook maar is proberen kijk wel vaak na haar filmpjes en daar blijft het dan ook bij....wil ook zoveel en ben nu erg druk met het inkleuren van grote platen is ook zo leuk om te doen.
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Wow...Dat is weer een prachtige kaart!!
Zo mooi van kleuren echt wel top.
Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Beeldig Frouwkje, watben je toch een kei in het maken van prachtige achtergrondjes, heel mooi weer om te zien! Leuk hè de slimline modellen, weer eens iets anders. Goed weekend,
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh deze is ook prachtig Frouwkje. Die houtnerf in het hek is net echt, mooi. Lieve digi's heb je gebruikt, ik vind het een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...