zaterdag 2 januari 2021

Kit and Clowder Monthly Marker Class December 2020

Hallo allemaal,
 
Allereerst wil ik jullie graag een gezond, gelukkig, liefdevol en creatief 2021 wensen!!
Het afgelopen jaar zal voor vele onder ons een moeilijk jaar zijn geweest.
Ik hoop zo dat het voor iedereen een beter jaar word!!
Voor mij persoonlijk heb ik maar één wens: beter worden (voor zover als het kan).
Bij alle gezondheidsproblemen die ik al had is er nog één bijgekomen en dat was op het moment dat ik het hoorde wel even 'de druppel'.
Maar ik heb me weer aardig herpakt en ga er weer voor. Geen andere keus toch???
Vaak denk je van tevoren "dat zou ik niet aan kunnen".
En dan overkomen je dingen en heb ik persoonlijk niets anders dan "tja, ik zal wel moeten, toch"?
Uithuilen en weer verder gaan.

Dus, ook nog steeds alleen maar aan het kleuren, omdat ik dat op dit moment het beste kan.
Meer kan ik even niet aan.
Komt hoop ik wel weer...........

Vandaag wil ik jullie weer graag een Copic Marker les van Alyce Keegan (Kit and Clowder) laten zien.
Deze is van December 2020.
Alles is gekleurd met de Copic Markers in de 'no lines' techniek.
Dit is dan licht grijs afgedrukt ipv zwart ;-)

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!




7 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Frouwkje, wat vervelend om te horen dat er een "druppel" je emmer liet overlopen. Hoop dat er in je gezondheid verbetering komt/mogelijk is.
Fijn dat kleuren nog altijd wel lukt. Het ziet er ook weer prachtig uit.
Ik wens jou alle goeds en een kleurrijk 2021.
Groeten, Aartje

Marja zei

Voor jou ook alle goeds voor het nieuwe jaar Frouwkje. Wat vervelend dat er een druppel je emmer liet over lopen. Hoop voor je dat het nog verbeterd maar wel fijn dat je toch nog kunt genieten van het inkleuren. Daar vind ik ook altijd veel rust,afleiding en ontspanning in je plaat is weer supermooi!!!
Liefs Marja.

lenywim35 zei

Knap gedaan Froukje. Ik wens je veel beterschap toe. En zeker een verbetering. Gelukkig kan je nog kleuren. Ik heb ook weer een blog proberen te maken. Het typen wordt moeilijker. Alles loopt oor elkaar. 8 januari weer een injectie in mijn rechteroog. Dan krijg ik een goede 14 dagen, maar alles went nietwaar? Veel gezondheid verder Froukje en keurplezier. grts Leny

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wauw super gekleurd,

grtjs
Claudia

Doris knippenenplakken zei

Hoi Froukje, ik wens jou ook een gelukkig nieuwjaar en een beter gezondheid voor 2021.Hopelijk wordt je snel beter ik kan telkens zo genieten van jou kleurtechnieken, deze is ook weer een kunstwerk geworden wat een PRACHTIG schilderijtje echt TOP!!!
Lieve groetjes Doris

Scraptastisch zei

Ook al zit het je qua gezondheid echt niet mee, wens ik je toch een goed Nieuwjaar Frouwkje. Doe wat gaat en je heel leuk vind en dat je lekker kan kleuren is fijn. Maar snap ook dat je ervan baalt dat er weer iets om de hoek komt kijken wat heel vervelend is! Sterkte hoor!!!
xx Gerie

Wil zei

Frouwkje,
Allereerst een gezond nieuwjaar voor jou.
Hopelijk gaat het met de tijd wat beter voor jou.
Zoals je andere blogmaatjes al schreven,fijn dat je ,je kleur werk hebt.'Waar je veel plezier aan beleefd.Je laatste werkstuk is weer giga mooi !!!

Groet WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...