donderdag 14 januari 2021

Kit and Clowder Free Deer Colouring Class 2

Hallo allemaal,
 
Nog een keer het hertje (zie vorige blogpost).
Deze keer helemaal gekleurd met mijn Copic Markers.
 
 
Ik heb niet echt meer een voorkeur welke ik van de 2 het mooiste vind......Copic Markers of Potloden.
Het scheelt er gewoon aan wat ik kleur.
Wel is het zo dat het met Copic Markers sneller gaat, dus sneller resultaat.
Met de potloden vind ik het dan soms wel weer heel ontspannend om het rustig op te bouwen.
En dieren kleuren gaat ook wel heel mooi met potloden.
 
Zoals ik in de vorige post al schreef:
"Deze les is weer van Alyce Keegan (Kit and Clowder).
Het was (en is) een gratis les die zij voor de maand december gemaakt heeft".
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor het bezoekje en een hele fijne dag verder!!
 






 

4 opmerkingen:

Wil zei

Ook deze is mooi ,FRouwkje.
Ik zou geen voorkeur hebben,

Groet WIL

Marlies zei

Deze is ook prachtig gekleurd Frouwkje. Ik zou zo ook geen voorkeur kunnen geven. groetjes, Marlies

Doris knippenenplakken zei

Deze is ook prachtig gekleurd!! Wat een Beauty!!
Lieve groetjes Doris

Margo zei

Wat een prachtig resultaat Frouwkje, zo knap dat je de les al in potloden en in markers hebt gedaan.
Groetjes
Margo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...