woensdag 6 februari 2019

Veel liefs.....Slider Card met papier van Mintay -Farmlife-

Hallo allemaal,

Dat is lang geleden dat ik plaatjes geknipt hebt ;-)
Maar ook dat verleer je niet.
Ik heb heel wat 3-D kaarten gemaakt (jaren geleden)
Nu zag ik deze kaart in een facebook life uitzending van Jenine Siemerink en vond 'em zooooooo leuk dat ik het gewoon helemaal nagemaakt heb ;-)
Ook wel eens leuk.
Verstand op nul en gewoon namaken...........en ik leer er toch ook weer veel van!!
Dit is de LINK naar het blogbericht en de video life uitzending.

Dit is ook weer een sliderkaart. De 2 vlindertjes kunnen 'vliegen' ;-)
Wel gaaf hoor, zulk soort kaarten!!
Ik ga echt nog wel meer sliderkaarten maken :-D
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonzus.
Zij kan wel even een vrolijk kaartje gebruiken :-D
Ze heeft de kaart vandaag ontvangen en was er echt heel blij mee :-D
En daar word ik dan ook weer blij van ;-)

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De basis van de kaart is gemaakt van Bazzill Cardstock.
Het model van de kaart is gemaakt met een mal van DDBD Dutch Card Ticket A5 -470.713.684-.
Het design papier is van Mintay -Farmlife-.
De tekst 'veel liefs' heb ik al jaren, zou niet weten van welk merk ;-)
Gestempeld met Memento London Fog.
Achteraf had ik dat beter met inkt van Versafine moeten doen en dan ook wel in een grijze kleur, want dat staat wel mooi bij dit papier.
Dan was de tekst waarschijnlijk wat scherper geweest ;-).
Ik heb het A-3 papier gebruikt (je hebt er n.l. ook de kleinere blokjes van).
Sommige delen zijn verhoogd opgeplakt.
Deze delen zitten als losse afgedrukte afbeeldingen onder het allereerste vel van het blok.

Ik heb de ronde sliders van Joy Crafts -6002/1239- gebruikt.
Bovenaan de randmal van NoorDesign -6002/1251-.
Het grasrandje is ook van NoorDesign -6002-0137-.
Alle randen bewerkt met witte gesso.
Nog wat leuke lieveheersbeestjes erop (die ik gelukkig nog had).
Met een witte gelpen nog hier en daar highlights aangebracht.
En met een Copic Multi liner 0.05 een doodle randje aangebracht.
Ook heb ik nog met een stempeltje van Crealies een soort 'kippengaas' patroon hier en daar (licht) gestempeld.
Verder nog wat christal stickles op de vlinders en op de vleugels van de bij gedaan.
Nog wat rode plakpareltjes van JoyCrafts..............en de kaart is klaar ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt weer voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne dag verder!!









2 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Echte post is zoveel leuker en het werkt aan twee kanten...je zus blij en jij blij! Vandaag ook met een video van Janine bezig geweest maar zie je eerdaags nog wel. Jouw kaartje is enig Frouwkje met de rond vliegende vlinders en je tekst veel liefs is toch prima zo...goed te lezen en past mooi bij het prachtige papier!
xx Gerie

Wil zei

Oh,wat een vrolijke ,mooie kaart, Frouwkje,
Ik snap wel ,dat je schoonzus er blij mee was,zou ik ook zijn.
Ook je werkstuk hieronder is geweldig mooi ,zulke prachtige kleuren ,mijn komplimenten voor beide kaarten.

Groet WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...