woensdag 20 februari 2019

My thankful moments 2019

Hallo allemaal,

De volgende kaartjes voor mijn spinner ;-)
Eigenlijk de eerste, maar daar wilde ik even over nadenken........het zou 'mij' 'moeten' weergeven had ik bedacht. Over waar ik blij van word en wat ik leuk vind om te doen en waar ik dankbaar voor ben.
Dat is wel redelijk gelukt denk ik (je krijgt natuurlijk niet alles op 2 kaartjes)
Maar daar is de rest van de spinner voor.
Ik heb echt op gevoel dit kaartje gemaakt, achteraf heeft alles wat ik gebruik heb een betekenis/reden.
Van vlinders word ik blij, het hartje staat voor liefde (naar mensen in mijn directe omgeving maar ook in het algemeen), de tekst spreekt voor zich.
Het klokje staat ervoor dat ik mezelf de 'tijd' 'moet' geven om alles op mijn eigen tempo te doen.
Niet haasten. Er zijn zoveel dingen (vooral op hobbygebied) die ik leuk vind. Maar ik wil ook aan mijn herstel werken. Voldoende rust nemen.
Ik hou van fairies........dus die kleine fairies 'moesten' er ook weer bij ;-)
Het pennetje erop staat voor mij voor schrijven, ik kan beter schrijven dan praten.
En natuurlijk bloemen.............zodra er op designpapier bloemen op staan vind ik het vaak al mooi ;-)
En dan hou ik ook nog heel veel van kleuren, in de breedste zin van het woord.
Gewoon alles wat met kleuren te maken heeft.
Ik hou ook van muziek...........daar maak ik nog een apart kaartje mee.
En ongetwijfeld zal me nog meer te binnen schieten.
Ik vind zoveel dingen op hobbygebied leuk om te doen en verder ben ik ook best wel leergierig en vind gewoon veel dingen leuk.


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De basis is gemaakt met een mermory dex stans van Studiolight
-SL 119- en ColorCore Cardstock.
Het designpapier is van Craft O Clock -Felici'tea.
Ik vind persoonlijk dat er op dit moment zoveel mooi designpapier te krijgen is, Mintay papier is supermooi en ook van Craft O Clock.
Ook nog wat extra's (dit zijn aparte vellen) gebruikt van Felici'tea (vlinders)
Verschillende delen (zoals de vlinders) heb ik nog opgehoogd met 3-D kit.




De tekst 'make today count' komt uit een small talk -TH93193 van Tim Holtz.
De rest van de tekst heb ik zelf gemaakt in Word.
Met een Multiliner zwart 0,05 van Copic heb ik doodlerandjes om de tekst gemaakt.
Het kanten hartje komt uit eigen voorraad.
Het klokje heb ik al een hele tijd geleden gekocht bij Scrap-Unlimited (zie het nu niet meer in de webwinkel). Daar heb ik nog een strikje aan gedaan met zilverkleurig draad.
De kleine witte fairie is van een stans van Marianne Design -CR1455-.

Dat je nog met van die kleine kaartjes zoveel kan gebruiken ;-)
Maar ik wilde er dit keer niet te veel op doen. Het is van zichzelf al zo mooi, vanwege het mooie papier.


Het kroonpennetje heb ik nog wat met witte gesso bewerkt.
De plakparels zijn van JoyCraft.
De mini paperclips zijn van TimHoltz (bij de tekst).
Ik heb nog wat Crystal stickles op de vlinders gedaan.
En ik heb een hoekpons gebruikt rond de tekst.

Dat was snel dit keer na de laatste post ;-)
In de tijd dat ik 'wachtte' tot Marion haar kaartje (vorige blogpost) had ontvangen heb ik deze kaartjes gemaakt.

Met deze kaartjes doe ik mee aan de challenge bij:
- Alphabet Challenge Blog -X is for Xtra bling-
- Crafty Creations -Challeng #384 Anything Goes- 
- Love To Scrap -Challenge #118 Anything Goes-
- Sparkles Monthly -Challenge #113 Inlude An Animal-

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reactie's op mijn vorige kaart!
Ik wens jullie een hele fijne dag!







9 opmerkingen:

Aartje zei

Prachtig hoe je jezelf zo mooi hebt "verwoord" in al die dingen die voor jou belangrijk zijn. Het is een prachtig resultaat geworden.
Groeten, Aartje

Wil zei

zo,dat is heel gaaf ,Frouwkje,
Als je boekwerk klaar is ,zijn wij .je blogmaatjes heel wat over jou te weten gekomen.
Je hebt voor dit gedeelte prachtig matriaal gebruikt.
Veel sucses met de rest v h boekwerk

Groet WIL

meg zei

Beautiful vintage style pages in gorgeous colours, thank you for joining in at the Alphabet Challenge

Dawn Phillips zei

This is very pretty. Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenge. Love Dawn x

Basslady zei

an outstanding creation!

thank you so much for playing along with us at alphabet challenge!

hugs and kisses from germany,
Silvi xoxo

marion zei

We hebben echt dezelfde smaak qua papier :), ook dit vind ik een toplijn op het moment, net als Mintay papier. Je kaartjes zijn echt prachtig, mooi hoe je alles verwerkt hebt en ze ogen zo lief je kaartjes, heel mooi. Fijn weekend, liefs, Marion

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige spinner kaarten weer Frouwkje. Hele mooie teksten bij het mooie papier.
Lieve groetjes Miranda

Sandra zei

Super en wat een mooi papier ook !

Groetjes Sandra.

Vickie Y zei

Beautiful project! Thank you for sharing with us at Sparkles Monthly Challenge

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...