dinsdag 19 februari 2019

For A Fairy Special Friend

Hallo allemaal,

Wat een schattig plaatje is dit toch :-D
Als ik dit soort digi's zie dan 'jeuken' mijn handen om het te gaan kleuren!!
Ik heb ook echt speciaal naar een digi gezocht voor een hele lieve facebook vriendin.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Het prachtige designpapier is van Mintay -Birdsong-.
Ik heb meer papier van Mintay.........ben er helemaal 'verliefd' op. Zo mooi!!
De digi is van WeeStamps -Poppy-. Is ze niet schattig :-D
De meeste digi's van WeeStamps vind ik erg lief en leuk.


De bloemen komen gedeeltelijk uit eigen voorraad.
De bloemen met cremekleurig hartjes heb ik in december 2017 gewonnen bij Petal Lu.
Die zijn ook zo mooi!!
De blauwe bloem heb ik zelf gemaakt (een tijd geleden al, weet niet eens meer hoe ik dat gedaan heb.
Dat ga ik dus wel opzoeken en nog een paar maken in deze kleur.
Want al heb ik heel erg veel bloemen................deze kleur dus niet.
Maar dat kan ik dan maken met papier en (volgens mij) heb ik het gekleurd met Copic Markers.
Onder de bloemen een swirl van NoorDesign -6002/0163-, een takje van NoorDesign -6003/0046- en een takje (de bovenste) wat volgens mij van Magnolia is.
Een paar kleine lieveheersbeestjes horen er ook bij ;-)



De hartjes tag is volgens mij van Magnolia.
De strik heb ik gemaakt met de mini bowdabra.
De blauwe bloemetjes (waren wit) gekleurd met BG72.
Het lint heb ik gekleurd met R05.
Zo blijf je mooi in dezelfde kleuren.
En daar heb ik gewoon wat mee.........ik word er blij van als alles zo mooi bij elkaar past ;-)
Ik heb hier ook nog een parelketting, kant en een bedeltje gebruikt.


De tekst heb ik zelf gemaakt in Word.
Plakparels zijn van JoyCraft.
De vlinders komen van een paper art vel van DDBD -472.948.007-.
De rand is een stans van NoorDesign -6002/1251-.
Verschillende delen zoals om het kaartje van de tekst heb ik gekleurd met Distress Ink -Broken China-.
Onder het afdrukje heb ik nog 2 dollies gebruikt.


Aan de achterkant weer de standaard -6002/0290- van NoorDesign gebruikt.


De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Haar: E18-E15-YR23-Y21
- Oranje/rood: E08-R08-R05-R02-R12
- Blauw/groen: BG78-BG75-BG72-BG71
- Vleugels: E08-R05-R02-R12 en BG78-BG72-BG71
- Paddestoel (steel) W5-W3-W1-W0 en blender 0
- Onderkant voetjes lieveheersbeestje: 100 (zwart) W7-W5-W3-W1
- Gras: YG99-YG97-YG95-YG00
- Bladeren: YG97-YG95-YG00
- Om de afbeelding: BG72-BG71-BG70
De stippen heb ik gemaakt met een witte Molotow Marker
De hartjes van de bloemen heb ik nog een wit stipje gegeven met een gel pen.

Hierna ga ik weer verder met mijn spinner voor dankbare momenten ;-)
Ik weet op het moment zoveel leuke dingen om te doen.
Soms weet ik niet waar ik moet beginnen...............maar wil het wel gaan afwisselen.
Het kleuren van sommige lessen van Alyce Keegan.........want owwwwwww.....deze maand is er zo'n leuke les!!! En kaarten maken met een digi om te kleuren.
Andere kaarten maken, zonder kleurwerk.
En dan natuurlijk ook nog proberen 'aparte' kaarten of doosjes o.i.d. te maken.
En.....misschien.....ook nog wel haken tussendoor.
Ik verveel me voorlopig niet ;-)

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
- Ally's Angels -Challenge #19 Anything Goes- 
- Alphabet Challenge  - X - is for Xtra Bling-
- Crafty Creations -#384 Anything Goes- 
- Creafty Gals Corner -Challenge #185 Add a heart- ( I used a heart charm)
- Cute Card Thursday -Challenge 569 Wings- 
- Love To Scrap -#118 Anything Goes- 
- Sparkles Monthly -Challenge #113 Include An Animal-
- Sweet Stampin Challenge -Love Your Pet- 
- Stamping Sensations -All things bright and beautiful-

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reactie's die jullie steeds achterlaten, ik lees ze met plezier en stel het heel erg op prijs!!
Ik wens jullie een hele fijne dag!!




14 opmerkingen:

JOKE zei

Wat een kleurenspektakel heb je weer gemaakt Frouwkje!!!!!!! Geweldig mooi...
Wat is het toch jammer dat er maar 24 uur in een dag zit ;-)
en dan gaat er ook nog zo veel aan slapen af...
Liefs Joke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een prachtige kaart. Zo mooi van kleur.
Groetjes Miranda

Ilonka zei

Wauwie wat een schitterend kaartje zucht .... zo onzettend mooi.
Groetjes Ilonka

Scraptastisch zei

Ohhhh...I'm in love, wat een dot van een kaart Frouwkje en ja alles mooi op elkaar afstemmen en vooral de kleuren is wel het mooiste hè! Je zit weer in een goede flow...heerlijk al die ideeën en zin om het te maken!
xx Gerie

Marlies zei

Een super mooie kaart Frouwkje in mooie vrolijke kleuren en met een van van mijn favoriete stempels. Je hebt een geweldig geheel ervan gemaakt met alle mooie details. De tekst vind ik ook heel erg leuk! Bedankt dat je ook meedoet met onze chalelnge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

Deb zei

So beautiful, love all the details!
Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week for our Challenge!
Debxx

marion zei

zo mooi en prachtig, echt een vrolijke kaart, wat ben ik blij en trots de gelukkige ontvanger te zijn, dank je wel voor dit geweldig kado, ben onwijs blij met je kaartje, oja, zo gaaf gekleurd is hij ook, wow ! Knuf, Marion

Jolanda's Blog zei

Een geweldige kaart! De kleuren zijn zo sprekend, zo sprankelend!! Heerlijk.
liefs Jolanda xx

Sian zei

A beautifull card. I really love the colours you've used. xx

AO Creations zei

Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

Billie A zei

So very pretty. I love the colors and image. So glad you shared over at Crafty Gals Corner.
Billie A
Crafty Gals Corner
Do-Al(l)Kreatives
Colour Crazy Challenge
Catch The Bug
Creative With Stamps
Aud Sentiments
Always Fun Challenges
Creations In Pink
Crafty Catz

Janice zei

Gorgeous card. Thank you for sharing with us at the Alphabet Challenge, and hope you can join us again soon ~ Janice DT

Joan zei

This is so pretty with the sweet image, lovely colours and flowers too.

Thanks for Joining us at Stamping Sensations This month
Joan

Paddington fan zei

What a fabulous card! Thank you for joining our animal challenge over at Sparkles this month, I do hope you'll join us again very soon,
Love Jacky x
Sparkles DT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...