woensdag 30 oktober 2019

Rise above the storm..................

Hallo allemaal,

Deze mixed media pagina heb ik helemaal nagemaakt n.a.v. een tutorial van Jenine Siemerink.
Dit is de link
Alle materialen zijn beschreven in de webshop van Hobbyvison (onder facebook live, bij de datum van deze tutorial).
Wat ik al eerder vertelde, ik leer in het begin van nieuwe dingen doen hier heel veel van!!
Zodra ik wat meer zelfvertrouwen hierin heb, ga ik zelf wat verzinnen ;-)
En wat vind ik dit ook weer onwijs leuk om te doen!!
Ik heb er een verslaving bij :-D :-D :-D

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag verder :-D



 

2 opmerkingen:

Margo zei

Wauw Frouwkje dit is echt prachtig !
Groetjes
Margo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi (na)gemaakt Frouwkje en zo leer je inderdaad jezelf eerst vertrouwd te raken met de technieken. Knap hoor dat het zo goed gelukt is. Ik ben benieuwd naar je vervolgstukken hihi.
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...