donderdag 3 oktober 2019

Diamond Painting

Hallo allemaal,

Diamond Painting :-D :-D :-D
Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht dat ik dit zou gaan doen.
Maar............onze kleinkinderen waren er mee bezig en ik vond het toch ook wel erg leuk om te doen ;-)
Heel relaxed en verstand op 'nul' :-P
Dus eerst een kaartje gemaakt met een aantal steentjes en dat beviel goed en nu dus dit 'schilderij'.
Het is 25 x 30 cm :-D
Deze heb ik bij Hobbyvoordelig in Delft gekocht (vlak voordat we een midweekje weg gingen).



Nu alleen nog inlijsten ;-)
Dat laat ik jullie nog wel eens in een andere post zien.


Nog een paar kerstkaartjes gemaakt :-D 



En een paar plakstickers ;-)
 
Ik hoop dat jullie ook dit weer leuk vonden om te zien :-D
Wie weet ga ik het ooit nog wel eens doen, maar voorlopig ben ik er even klaar mee.
Ook omdat ik last krijg van mijn spieren (waarschijnlijk van de 'eentonige -ietwat hardere- beweging). Ik heb fibromyalgie en best wel snel last van mijn spieren.
Voordat ik last kreeg vond ik het wel leuk om te doen, maar deze spierpijn heb ik er eerlijk gezegd niet voor over. Misschien als de spierpijn weer helemaal over is ;-)

Ik heb nog 2 creatie's om te laten zien (die ik in mijn afwezigheid op social media gemaakt heb), maar wilde dit toch alvast met jullie delen ;-)
Dus die berichten krijgen jullie nog te zien.
Het gaat nu toch ook onderhand wel 'kriebelen' om weer iets te kleuren ;-)

Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond verder!!



2 opmerkingen:

Margo zei

Oh Frouwkje wat is dat schilderij prachtig zeg ! Ik heb zelf mijn eerste Diamond Painting sleutelhangers gekocht, ik heb er eentje klaar nu. Ik vind het ook heel relaxed om te doen ! Inderdaad verstand op 0 en lekker stippen met die pen en de steentjes.
Die stickers zijn ook wel tof !
Groetjes
Margo

Jolanda zei

Heel leuk om te zien en wat kleinkinderen al niet te weeg kunnen brengen...ik heb zelf ook diamond painting via een beurs gekocht en het is idd verstand op nul....alleen was ik te hebberig en heb gelijk maar een grote gekocht nl. 40x50 hihihi...dus ik ben nog wel even zoet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...