zaterdag 5 oktober 2019

Portemonnee van papier

Hallo allemaal,

Deze tutorial kwam ik 'tegen' op internet.
Eigenlijk was ik met iets anders bezig..................wat wel even tijd kostte om te maken.
Normaal maak ik altijd eerst iets af.
Maar omdat ik een etentje had en al geld of een bloemetje wilde geven, leek me dit toch wel veel leuker om mee aan te komen ;-)
Zo'n etentje doen we wel vaker bij mijn zus en zwager.
Het eten is vaak nog beter als in een restaurant.
Wat kunnen ze toch geweldig koken!!!
Ik geniet er iedere keer weer zoooooooooooo van!!! :-D

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)



Het patroon is van Nancy de Vries (dit kun je vinden als je op de link van de tutorial 'klikt'. (Zie de eerste regel van dit blogbericht).
Ik heb cardstock van Bazzill, kleur Twig gebruikt.
Het Design Papier is van Maja Design -Vintage Autumm Basics-.
Alle randen heb ik bewerkt met Distress Ink Walnut Stain.
De tekst is van Wiff Of Joy, deze heb ik gestempeld met Versafine Vintage Sepia en uitgestanst met een label van NoorDesign.
Ik heb i.p.v. klittenrondjes, mageetjes gebruikt.
Zo zijn ze mooi 'verstopt' onder het Design Papier.
Verder nog wat versierd met plakparels, bloemen, blaadjes en meeldraadjes.
De vlinder heb ik weer van een bloemetje gemaakt. Deze was wit en heb ik gekleurd met mijn Copic Marker R56.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!




6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ohwwowwow ik loop op achter....je hebt je ook lekker bezig gehouden met diamond painting zag ik wat is er toch veel leuk om te doen!!! Heel mooi bedankje zo voor de "koks" Mijn vriendin en ik koken om beurten voor elkaar 2x in de maand en proberen altijd recepten uit en zeggen dan hier kan een restaurant niet tegen op whaha. en genieten er ook altijd zooooooo oooooo van. Fijn weekend Frouwkje,
xx Gerie

moontjesfreubels zei

wat ontzettend mooi en schattig!!
ziet er erg fleurig uit!

een heel fijn weekend :D

Plony zei

Prachtiggggg....helemaal mijn ding. Heel mooi papier en zo supermooi verwerkt en ook alles afgewerkt. Een juweeltje van een creatie.
xxx Plony

Marlies zei

Een heel leuk idee om geld te geven in zo een mooi portomonee. Heel chique en gemaakt met mooi papier, echt oprachtig! Ik zal de tutorial opslaan.
groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie portemonnee heb je gemaakt Frouwkje. Veel leuker om zo geld te geven/krijgen. Mooi dessin-papier en heel lief opgemaakt met die tekst en bloemen.
Lieve groetjes Miranda

JOKE zei

Schitterend Frouwkje!!! Zo is geld geven toch wel een stuk leuker of niet...
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...