zaterdag 12 oktober 2019

Music was my first love

Hallo allemaal,

Bij de Egel is er op dit moment een leuke challenge.
Je maakt de kaart met behulp van een sketch met thema 'letter M'.

Muziek is altijd al belangrijk geweest voor mij, dus dat was niet zo moeilijk ;-)
Ik moet dan ook altijd denken aan het liedje van John Miles 'Music was my first love'.
Die kan ik blijven draaien, ik krijg er geen genoeg van ;-)

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)


De basis is zoals altijd weer gemaakt met Cardstock papier.
Het Designpapier (PPJMA02) is van de nieuwe lijn van Jenine -Jenine's Mindful Art Collection-.
De rest van deze collectie ga ik afkorten in JMA ;-)
Alle randen heb ik bewerkt met de distress tool en distress ink van Tim Holtz -Walnut Stain-.
Het muziekbedeltje was zilver en het ik gekleurd met mijn Copic Marker Y26.
De rand is van NoorDesign -6002/1284-.
En zoals altijd de standaard van NoorDesign gebruikt -6002/0290-.


Deze tekst heb ik zelf gemaakt in Word.
En bevestigd op de ticket stencil JMA03.


Deze tekst komt uit het tekstenblokje van Jenine -sticker JMA01-.
Ik vind deze tekst mooi passen bij de ballerina van het plaatje...............balance vinden ;-)
Het vinden van een balans in mijn eigen leven ben ik ook wel mee bezig....................dus heel toepasselijk.


Het plaatje komt van Internet.
Ik vind het zo'n onwijs mooi plaatje!!!!


Dit zijn een aantal Die Cuts uit de JMA collectie.
Stansblok JMA02 en 01.
De plakparels zijn van JoyCrafts.
Het kant van Hobbyvoordelig. Gisteren gekocht, dacht dat dit er wel mooi bij zou zijn.
En dat vind ik dus ook ;-)


De muzieksleutel is van Noor Design -6002/1332-
Op sommige delen van de kaart heb ik Stickles Diamond gebruikt.
Daar zit net een 'vleugje' blauw in, wat leuk is bij deze kaart.
Het flimstrookje dat er aan de boven- en onderkant uit 'piept' komt ook uit het stansblokje van JMA.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
- De Egel - challenge oktober #86-

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Voor mij een hele uitdaging om met een sketch te werken.
Maar met veel plezier gedaan!!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een heel fijn weekend!!



2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart met een mooie boodschap inderdaad. Jenine moet ook steeds balans vinden schrijft ze dus vandaar waarschijnlijk die tekst. Leuk dat je er zo'n mooi bijpassend plaatje bij hebt gevonden Frouwkje. De sketch van de Egel is duidelijk te herkennen. Dank je wel voor je deelname aan de challenge.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Marlies zei

Een hele mooie kaart Froukje. Mooie kleuren, details en een prachtig vintage uitstraling. groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...