woensdag 7 mei 2014

Je wordt mama........

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer..........nog niet alles gedaan, maar wel heel veel achterstallige dingetjes.
Ik was ook weer begonnen met mijn oefeningen etc., maar dat staat helaas weer stil. Heb nog behoorlijk last van de gekneusde ribben en pijn in m'n rechterzij. Maar.....ook dat gaat een keer weer over.
Dus maar weer lekker begonnen met kleuren. Heb ik wel gemist hoor. Het afdrukje is ingekleurd, nu alleen de kaart er nog mee maken. De kaart die ik nu laat zien heb ik maanden geleden gemaakt.

Vorig jaar, begin september, vroeg Jolanda van Noor! Design of ik voor haar een kaart wilde maken met een nieuwe mal van Noor! Design.
Het moest nog wel 'geheim' blijven omdat dit in het (1e) nieuwe magazine van Noor! Design zou komen. Je kan een abonnement nemen op dit blad of los kopen bij b.v. Doe@ding. Dit blad gaat 4x per jaar uitkomen.
Nu mocht ik voor het 1e nummer van dit blad een kaartje maken met de nieuwe mal van Noor! Design en een nieuwe Bestie, die speciaal door Sherri Baldy gemaakt is voor Noor! Design.

Hoe leuk is dat :-). Daar zeg je toch geen nee tegen!!!
Ik voel me zeer 'vereerd' dat ik voor het eerste blad, als 'Special Guest', een kaart mocht maken!! Met de nieuwe mal en ook nog eens met een nieuwe Bestie :-) :-) :-) (die nu niet meer nieuw is, hihi).
De kaart kon ik nog niet plaatsen omdat het blad net uit was. Nu mag het :-D. Eigenlijk al iets eerder, maar ik 'moest' nog even mijn blogpauze 'volhouden' ;-).

De basis van de kaart is gemaakt met ColorCore Cardstock. Het Dessign papier is van First Edition Paper -New Bloom-.
De mal van Noor! Design, rand franse lelie -6002/0291-, zie je hier aan weerszijden van de kaart. Supermooie mal hé.
Hij past ook mooi bij de andere blauwe mallen van Noor! Design ;-). De 'swirls' op deze mal heb ik gekleurd met de copic airbrush en V12 en BG57.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Hoe vinden jullie deze superleuke Bestie van Sherry Baldy?
Ik vind het een schatje ;-).

Achter het eerste paarse rondje (gesneden met een cirkelsnijder) zie je nog een stukje van de Noor Mal -6002/0146-.
Ook deze in de zelfde kleuren gespoten als de zijkanten. De ivoorkleurige plakparels op de kaart zijn van Joy Crafts. De blauw/groene plakparels zijn van Basic Grey. Sommige randen van het Design Papier heb ik bewerkt met Distress Ink Broken China.
Het kant in het midden was wit en heb ik gekleurd met de Copic Airbrush en V12.


De grote blauw/groene bloem is van Kaiser Craft. De overige bloemen van WOC. Op de bloemen nog wat Stickles Crystal gedaan. De blaadjes van Dutch Doobadoo heb ik groen gemaakt met mijn sketch marker BG57 + in het midden van het blad een beetje met V12. De vlinders zijn ook van Dutch Doobadoo en heb ik ook gekleurd met BG 57 en V15 (een grote en een kleine vlinder en deze op elkaar geplakt. Alle vlinders op de kaart heb ik verhoogd, met sileconenkit, opgeplakt. De hartjes, ook van Dutch Doobadoo heb ik gekleurd met BG57. Onder de bloemen zitten ook nog een paar rose parelbloemen.


De strik heb ik gemaakt met de mini bowdabra. Het groene lint is gekleurd met BG57 en het smalle lint met V15. Ik heb er nog een superleuk bedeltje aangehangen ;-). Achter de strik zie je nog een stukje van de Noor hoekmal -6002/0148-. Ook deze heb ik in de zelfde kleuren gespoten als de zijkanten.


De tekst is van Noor! Design -6410/0039-. Erachter zie je nog een witte doily. Aan de zijkanten van de kaart heb ik ook nog witte doily's gebruikt.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E11-E21-E000-E0000/R20-R30
Ogen: BG75-BG32-BG11
Lippen: V15-V12-V000
Haar: E47-E44-E43-E42-E41-E40
Violet: V15-V12-V01-V000
Blauw/groen: BG75-BG57-BG32-BG11-BG10

Ik vond het superleuk om deze kaart te maken voor het 1e Magazine van Noor! Design  :-)!!!
En ik ben heel benieuwd hoe jullie de kaart vinden! 

A.s. zaterdag ga ik een workshop mixed media doen bij Doe@ding. Daar heb ik echt zin in!!
Jullie zien het wel weer verschijnen op mijn blog :-).

Ik kom ook weer één dezer dagen op jullie blog kijken :-).
Bedankt voor jullie bezoekje.
Ik wens jullie nog een hele fijne avond!!

P.S. zoals jullie kunnen zien aan de eerste paar opmerkingen, heeft de kaart er in januari even opgestaan, maar toen is mij gevraagd om het nog even niet op mijn blog te zetten. Logisch hoor.....achteraf ;-).
Maar vandaar......

            

4 opmerkingen:

Tinie zei

Wat zal dat moeilijk voor je zijn geweest om helemaal niets te mogen zeggen..........:) Wat een beauty, ik denk zelf dat het niet bij een GD-er blijft, schitterende mallen gebruikt en wauw wat een kleurencombi, super!!!

Groetjes Tinie

jolanda zei

schitterende kaart

Marcella zei

Hoi hoi
Wauw wat super leuk voor je .En niet zo gek want dit is dan ook weer een super de super mooie kaart .
Prachtige kleuren hele mooie stansen en de stempel is zeker ook heel erg mooi .
Groetjes Marcella

Doris knippenenplakken zei

Wauw Wat een prachtige kaart zoveel moois op te zien.
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...