vrijdag 23 mei 2014

Mixed Media Mini Canvas

Hallo allemaal,

Omdat ik een foto op een mixed media canvas wilde uitproberen, dacht ik het eerst maar in het klein te doen. Dit is een canvasje van 10 x 10 cm. Op de foto staat onze kleinzoon Casper. De foto is vorig jaar genomen aan het strand in Hoek van Holland.


In het 'klein' is nog niet eens zo simpel en helemaal tevreden ben ik niet. Maar ach het is pas mijn 2e canvas ;-). Ik wilde de foto niet onder sprayen met de glimmermist etc....maar dat is mislukt. Dus op een gegeven moment was de foto niet echt mooi meer omdat ik er te vaak toch per ongeluk overheen sprayde......Dus toen er maar gewoon over heen gesprayt, gaat ook iets makkelijker als je de foto niet 'in de gaten' hoeft te houden. Gelukkig had ik nog een soortgelijke foto en die heb ik er naderhand een beetje tussen gesmokkeld. Als je goed kijkt zie je dat ook wel. Maar goed....ik heb weer wat uitgeprobeerd en de 2e zal weer makkelijker gaan. Van je fouten leer je :-).
In het 'echt' glimt het hier en daar een beetje meer :-).

Van Dutch Doobadoo heb ik 2 mask arts gebruikt: Bubbles en Popart.
De sprays die ik gebruikt heb zijn van Lindy's Stamp Gang Star Dust: Blue Hawaiian Blue, South Shore Sand, Cosmopolitan Pink en Frozen Jack Frost. En van Tattered Angels glimmermist: Gold.
Verder heb ik bedeltjes gebruikt (de oogjes eraf geknipt), kant met ankers en schelpen.

Ik ben benieuwd hoe jullie het canvasje vinden!!
Bedankt voor jullie bezoekje en de superleuke reactie's op mijn vorige kaart :-D.


18 opmerkingen:

Durvina zei

In mijn ogen is hier niets mis mee, ziet er prachtig uit!

liefs, Durvina

Anita Meijer zei

Oh wauw schitterend Frouwkje, ik vind het prachtig, supermooi.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Heel erg mooi, ook de kleuren zijn goed afgestemd op de foto!
Creatieve groetjes, Gaby

Jolanda zei

Helemaal niet slecht hoor als dit pas je tweede canvas is. Vind het echt super eruit zien. Schitterend gedaan.

Groetjes van Jolanda

Antoinette Voorn zei

Echt super gaaf en prachtig kleureffect!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Frouwkje, ik vind je canvas super gelukt hoor. Mooie kleuren en gaaf dat je alles in strandthema gehouden hebt. Steeds als ik keek kon ik er weer wat nieuws op ontdekken, helemaal top...lieve groetjes Miranda

Scraptastische hobby zei

Er is helemaal niets mis met je canvasje hoor...het ziet er prachtig uit Frouwkje! En al doende leert men dat is met alles zo, maar je hebt prachtige materialen gebruikt...een mix van alles....en ik vind hem super!!
Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

Agnes zei

Wow Frouwkje ik vind 'm super geweldig!!!
En 10 X 10 ..........
lijkt mij echt veel moeilijker dan een groter canvasje hoor!
Het is echt goed gelukt en ziet er prachtig uit!
Dus tevreden zijn!!
a.s. donderdag gaan Joke en ik ook aan de slag :)
Fijn weekend!
Liefs, Agnes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, super gaaf, mooie details en mooie van kleur.
Mooie foto heb je gebruikt.

groetjes jolande

Wil zei

Tjeetje,wat gaaf zeg,echt een kunstwerk 't is omdat je over de foto schreef,maar anders zie er niets van hoor.en ik heb mijn bril op :-)
Maar wat een werk Frouwkje, maar HEEL mooi !!!

Groet WIL

Lia zei

Ik vind hem juist super mooi gemaakt, 10x10 hij lijkt veel groter, zou er graag eens eentje maken,
groetjes Lia

Unknown zei

frouwkje
ik vind het prachtig gedaan en een mooie aandenking voor casper van zijn lieve oma hobby

JOKE zei

Je durft wel hoor!!! Zo'n klein maatje....ik denk inderdaad ook dat groter makkelijker is maar...
Deze is wel super hoor, wat en heerlijke kleuren!!!

Pierelantijntjes zei

Hoi Frouwkje, hij is echt superleuk geworden hoor! Dus jij hebt de smaak ook goed te pakken van mixed media. Nou ik ook hoor. VInd het echt superleuk om te doen. Volgend jaar wil ik een workshop bij Finnabair volgen, en ook wel weer bij Bettina. Wie weet komt ze nog een x bij doe@ding.
Fijn weekend verder,
liefs Ester

Henriƫtte zei

Wauw zeg, wat ziet dit er prachtig uit!!!!

groetjes Henriƫtte

JOKE zei

Ik ben het met Agnes eens...klein is moeilijker hoor...
Hij is wel heeeeeel erg leuk geworden in deze prachtige kleuren!!!
Liefs Joke

Marrie zei

Hallo Frouwkje,

Wat ziet dat er schitterend uit heel mooi gemaakt hoor Frouwkje!!

Lieve groetjes Marrie

Wendy zei

Wow Frouwkje, jij bent ook overal goed in zeg!!! ;-) Wat ontzettend leuk gemaakt. Het is een hele uitdaging lijkt me maar wat een super resultaat in hele mooie kleuren. Op het moment heb ik helaas geen regelmaat in het bloggen maar natuurlijk heb ik even terug gekeken op jouw blog. Man, man, wat komt daar dan veel moois voorbij!!! Het is altijd genieten op jouw blog!
Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...