zaterdag 10 mei 2014

Mixed Media

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een workshop Mixed Media gevolgd bij Doe@ding. En...... ooooooowww.........wat is dit ook weer leuk om te doen :-D.  Deze workshop werd gegeven door Bettina Kleijer van Scrap Unlimited. En wat was het gezellig en leuk!! Het is altijd zo goed verzorgd bij Marlous van Doe@ding! Echt een aanrader om daar eens een workshop te doen. Bettina deed het ook geweldig!!
De workshop was inclusief alle materialen die we gebruikt hebben. Dus heb ik dit keer geen lijst met materialen ;-).
Gelijk een lekker kort berichtje (voor mijn doen......).


'klik' op de foto voor een vergroting :-)
Supergaaf hé?
Ga er echt nog wel meer maken!!
Deze Mixed Media is gemaakt op een Canvas van 20 x 20 cm.

Ik ben heel benieuwd hoe jullie deze canvas vinden :-).
Bedankt voor jullie bezoekje  :-).
Ik wens jullie een hele fijne avond!!!




12 opmerkingen:

Ghea zei

Wow wat schitterend gemaakt, dit is zeker een mooie en leuke workshop om te doen nijn complimenten.
Liefs Ghea

Theresia zei

Oh , ik vind het een dotje. Wat een leuke canvas!
Groetjes, Trees

Anoniem zei

Dit is idd supergaaf!
Creatieve groetjes, Gaby

Cordine zei

ziet er super uit Frouwkje!
ik ga op 24 mei workshop mixed media doen bij Marlous?
groetjes
Cordine

Margreet zei

Wat schitterend
Groetjes Margreet

Scraptastische hobby zei

Jij hebt gister een hele toffe dag gehad en wat is het altijd leuk om weer andere technieken te leren Frouwkje! Het ziet er super uit! En je vorige post die had ik al gezien in het Noor Magazine, daar mag je super trots op zijn! En zeker een eer om gevraagd te worden. Een fijne Moederdag en lieve groetjes van Gerie

Antoinette Voorn zei

Zooooo dit is echt uit de kunst joh!! wat gaaf !

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw GAAF!!!!!!

groetjes jolande

Anita Meijer zei

Wauw dat ziet er schitterend uit Frouwkje, heel erg mooi heb je dit gemaakt, super.
Liefs van Anita

Pierelantijntjes zei

Hoi Frouwkje, Je canvas is echt heel erg mooi geworden. Wat was het leuk he? Ik vond het ook superleuk om te doen, en ga er zeker ook nog meer maken. Wens je een hele fijne week toe,
liefs Ester

Agnes zei

Ja, Frouwkje hij is echt super mooi geworden!
En hier gaan er ook vast meer komen :)
Leuk om te doen en weer eens iets heel anders om mee bezig te zijn!
Liefs, Agnes

Tineke zei

Wat zal dat een gezellige workshop geweest zijn! En met een supermooi resultaat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...