vrijdag 16 mei 2014

In mei leggen alle vogeltjes...............


een ei................ ;-).

Hallo allemaal,

Mijn e-mail vriendinnetje heeft de kaart ontvangen en ze was er heel erg blij mee :-), dus kan ik hem nu plaatsen!!

De basis van de kaart is zoals altijd (of meestal) gemaakt van ColorCore Cardstock. Het Designpapier is van Bo Bunny -Pimrose Collection-, prachtig papier!!
Ik heb weer eens (sinds lange tijd) een digi van Krista Smith (van Saturated Canary) gekleurd. Die zijn ook zo onwijs gaaf/mooi!! De naam van deze mooie dame is Rose Red.

'klik' op de foto voor een vergroting :-)

De randen van het Perfect Colouring Paper, waar de digi op staat, heb ik bewerkt met Distress Ink Bundled Sage. De prachtige rozenmal van Noor Design -6002/0346-, zie je links van de digi. Ik heb deze eerst van groen cardstock gestanst en nog een keer met roze cardstock. De roze rozen heb ik los geknipt en op de groene cardstock geplakt. Daarop rozen, uit eigen voorraad (waarschijnlijk van WOC, maar soms weet ik ook niet meer waar ik ze gekocht heb). Het witte kant vind ik zelf zoooooooo mooi!!! Ik heb er helaas nog maar een klein stukje van. Snel op zoek naar nieuwe ;-). Ik weet helaas niet meer waar ik het gekocht heb :-(.


Van dezelfde stijl is er ook een hoekmal van Noor Design -6002/0347-. De vlinders zijn van een paper art vel van Dutch Doobadoo. Deze heb ik gekleurd met mijn Copic Markers R85 en YG63. Op de rozen en vlinders nog wat Stickles Crystal aangebracht. De roze plakparels zijn van Kaiser Craft en de witte van Joy Crafts.


Het vogeltje en nestje is gemaakt met Martha Stewart klei en een mal van ModPodge/Nature. De groene cardstock veren zijn gemaakt met een mal van Noor Design -6002/0292-. Daarop nog wat witte veertjes en pareldraadjes en parelbloemen.


De houten vogeltjes heb ik ooit een keer bij Xenos gekocht. Deze heb ik eerst behandeld met gesso. En daarna gekleurd met Inka Gold Platinum en Grün-gelb. De witte vogel (aan de andere kant op het groene cardstock veertje) heb ik alleen met Platinum gedaan. Voor de oogjes heb ik een Molotow marker zwart gebruikt. Daarna de randen van de vogeltjes nog bewerkt met Distress Ink Vintage Photo.


De mal 'Liefs' is ook van Noor Design -6002/0298-. Deze heb ik 2 keer uitgestanst en en zo op elkaar geplakt dat het lijkt alsof er schaduw achter zit.


De Copic Markers die ik gebruikt heb:
Huid/blos E11-E21-E000-E0000/R20
Haar: E59-E35-E33-E31-E50
Ogen: YG63-YG11-G40
Lippen: R85-R81-RV000
Groen: YG61-YG11-G40-G20-YG0000
Rose: R85-R83-R81-RV52-RV000
Boom: E59-E35-E33-E31-E50
Blaadjes: YG63-YG61-G40
Vogeltje: Y26-Y15 en Y38 (voor het snaveltje
Eitjes: E31-E30
Nestje: E37-E35-E31

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
Simon Says Die Crazy -Die cuts-
The ABC Challenge -Lots of Layers-

En....ooooooowwwww, wat vind ik het weer onwijs leuk om te kleuren (is toch wel iets wat ik het liefste doe).
Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reactie's op mijn vorige post  :-).
Ik wens jullie een hele fijne avond en een superleuk/zonnig weekend!!!





25 opmerkingen:

Marrie zei

Hallo Frouwkje,

Wat een schitterende kaart is dit zeg super met al die mooie bloementjes en vlinders en ook schitterend ingekleurd!!

Lieve groetjes Marrie

Ans Gilbert zei

Hoi Frouwkje,
Prachtig is je kaartje, hele mooie kleurencombi, perfect ingekleurd en de afwerking is helemaal top..
fijn weekend, liefs Ans

Anita Meijer zei

Wauw Frouwkje, zo ontzettend mooi je kaart, ik vind het weer een toppertje.
Liefs van Anita

Unknown zei

Prachtig frouwkje

Pierelantijntjes zei

Wat een schitterende kaart Frouwkje! Al die detaills! Geweldig! Jij ook een fijn weekend, liefs Ester

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooh Frouwkje, wat een pláátje, ik ben er helemaal weg van. Heel mooi ingekleurd in kleurtjes die exact bij het dp passen en zo mooi gedecoreerd, ik heb zitten smullen...lieve groetjes Miranda

Scraptastische hobby zei

Beeldschoon is je kaart Frouwkje en wat een feest om zoiets te krijgen....volgens mij blijft ze er uren naar kijken!!
En wat zijn je houten vogeltjes mooi geworden met gesso en inka....ik heb heet weer uitgebreid zitten bewonderen!!! Fijn weekend en Liefs, Gerie

Lia zei

Je kaart is schitterend, wat mooi ingekleurd, en dan de kleuren van je papier enzo, prachtig alles past perfect,
groetjes Lia

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje.
En wat prachtig gekleurd.
Groetjes Margreet

Anoniem zei

Schitterend!
Creatieve groetjes, Gaby

Jolanda zei

Super, super ,superrrrrrr mooi kaartje.

groetjes Jolanda

Natasja's Kaarten zei

Wat heb ik weer genoten van je prachtige kaart! Het is van je afdrukje af te zien dat zo geniet van het kleuren. Verder is er weer genoeg te zien op je kaart! Prachtig!

Groetjes, Natasja

Antoinette Voorn zei

Gave kaart in mooie kleuren!!
Fijn weekend!!

Marjanne zei

wat een heerlijk zoet kaartje!

Hanny zei

Wat een schitterende kaart Frouwkje, ik kan toch zo genieten van een volle kaart waar alles zo mooi bij elkaar past en mooi van kleur is en dat is deze zeker. Ik ben weg van je vogeltje op het nestje, zo leuk om met die lichtgewicht klei te werken he?
Fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Wil zei

Het is een super mooie kaart.
Prachtige kleuren en veel om te zien.

Groeten WIL

jolanda zei

hele mooie kaart

Wil Frutsel zei

Schitterende kaart Frouwkje, schitterend ingekleurd en prachtig papier en bloemen heb je gebruikt.
liefs Wilma

Agnes zei

Geweldig mooi kaartje weer Frouwkje.
Je kleurwerk is altijd weer adembenemend. Echt waar!
En de afwerking is natuurlijk weer met veel zorg gedaan!!
Liefs, Agnes

Chantal zei

Wauwwww het is gewoonweg weer fantastisch! Lieve groetjes, Chantal

Durvina zei

Wat gaaf, ziet er echt schitterend uit!

groetjes, Durvina

cheiron zei

Gorgeous gal and amazing coloring. Thanks so much for playing along with the Die Crazy Challenge over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog this week!

Diana zei

Wat een supergave kaart Frouwkje, vind hem echt gelweldig!!
Liefs, Diana

Nikki Stalker zei

What an absolutely gorgeous card!!. A beautiful image coloured perfectly, gorgeous papers, dies and embellishments. Thanks for playing along at ABC Challenges.

Nikki

Gerrittina zei

Wat ontzettend gaaf ingekleurd!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...