zaterdag 2 februari 2013

Hugs and Kisses

Hallo allemaal,

Deze digi van Krista Smith -Hugs and Kisses- was een paar dagen geleden een freebie. Nu is de digi ook verkrijgbaar in de webshop. Ik had haar al vrij snel (voor mijn doen.....) gekleurd, maar een kaart ermee maken, ............dat kwam er maar niet van.
Maar vandaag is het dan uiteindelijk gelukt om er een kaart mee te maken....zoals jullie zien ;-)

Het designpapier is van Echo Park -Yours Truly-. Het afdrukje heb ik uitgestanst met een Nestabilitie Romantic Rectangle. De zijkanten van deze Nestabilitie heb ik met mijn airbrush een (beetje) kleur gegeven met W0.
Ik heb de stans in de mal laten zitten, zodat je nog een mooi wit randje eromheen hebt.

De (hart)stans aan de zijkant is van Line en Lene 1201/0006. Die heb ik al een tijdje liggen.... Wel een hele mooie stans en het gaat zo makkelijk uit het papier!! Aan de andere kant van de kaart de Distressed Doily van Tim Holtz gebruikt. In de rechterbenedenhoek heb ik met een stans van Die Namic -Dog Tag- het woordje LOVE uit het Designpapier gestanst.
De grote swirl is van Marianne Design. De kleinere hartswirl is van Magnolia.


De bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Op de bloemen Christal Stickles gedaan. Daar tussen nog wat rode parelbloemen bevestigd. Het (rose) hartje met hugs heb ik gemaakt met een nieuwe stans van Marianne Design -Collectables- (COL 1306). Alleen heb ik de Nederlandse versie, dus heb ik het woord -hugs- in Word gemaakt. Daaronder heb ik hetzelfde kanten lint gebruikt als wat erboven zit en dit weer geplakt op het grotere (rode) hartje. Verder heb ik nog wat 'grijze' hartjes op de rose hartjes bevestigd. Deze rose hartjes komen uit de hartjes rand en de randen hiervan heb ik bewerkt met Distress Ink Black Soot.
In de hoeken heb ik nog wat grijze plakparels van JoyCrafts aangebracht.


Het hart is een Doohickey van Magnolia -So Wrapped Lovely-. Ik heb met de Mini Bowdabra strikken en een roos samengevoegd en deze hier opgeplakt. Eronder nog een prachtige bedeltje -love-. De tekst op het hart -Hugs/Kisses heb ik ook in Word gemaakt. Daaronder weer zo'n prachtige zilverkleurige vlinder.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E11-E21-E000-E0000/R20
Ogen: B37-B23-B21
Lippen: R89-R85-R83-R81
Haar: 100 (black)-W9-W7-W5-W3-W1
Rood: C7-R59-R29-R24-R22
Rose: R89-R85-R83-R81
Grijs: W7-W5-W3-W1
Grond: W5-W3-W0-W00, blender 0 (normaal zou ik ipv W0 W1 gebruikt hebben, maar ik had daar ineens geen inkt meer inzitten en ook geen navulling......)
Schaduw: W4-W2-W00 blender 0

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
Copic Marker Europe -Challenge 13 Anything Goes-
Crafts and Me - Use Your Favourite Embellishment-
HobbyVision -Maak een valentijnskaart-
Inky Chicks -Challenge #2 Becky's Bingo Grid -
Simon Says Stamp -Anything Goes-
StampARTic -February Challenge- Romantic Bingo!-
Sweet Stampin -Love is all Around-
Kaarten maken met Tiets -maak een kaart met de digi van Krista Smith 'Hugs and Kisses'-

Bedankt voor alle reactie's op mijn vorige kaart, superleuk om te lezen!!
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!!! Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.
Ik wens jullie nog een hele fijne voortzetting van de avond!!
            
              Veel liefs,
             Frouwkje.






30 opmerkingen:

Engelchen zei

prachtig kaartje,

groetjes Geesje

Anoniem zei

Dit is zo geweldig mooi gedaan Frouwkje. Echt schitterend.
Groetjes Joke

Christina C. zei

WOWwwwww....incredibly gorgeous! A feast for the eyes!!!!!! Loving your superb coloring and your outstanding design!

CreaSjouk zei

Mooie kaart!
Groetjes Sjoukje

Ju@nita zei

Wat een super kaart Frouwkje.Een echte valentijnskaart.Ga voor je duimen dat je op zeker wat gaat winnen.En wat heb je veel verschillende materialen gebruikt,echt super.Ik zie steeds weer nieuwe dingen verschijnen.

lieve groetjes Ju@nita

Cinderella zei

Zo hee ze is schitterend
Liefs Cindy

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je met de digi gemaakt Frouwkje, ik vind hem prachtig, wat een schitterende details heb je gebruikt.
Liefs van Anita

Lia zei

Schitterende kaart weer met hele mooie details,
groetjes Lia

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje.
Groetjes Margreet

Ans Gilbert zei

Hoi Frouwkje,
Mijn complimenten voor je prachtige kaartje...

Fijne zondag, liefs van Ans

Hanny zei

Wow, wat is dit weer geweldig mooi. Ik heb deze kaart vol bewondering gekeken, ik vind het leuk zoals je het frame in de stans hebt laten zitten zodat je nog een wit randje hebt. Er zitten zoveel details op en alles is zo mooi op elkaar afgestemd, dit is echt genieten!
liefs Hanny♥

Chris zei

Gorgeous card! So many amazing details and beautifully coloured. Thanks for sharing it with us at Sweet Stampin' this week.
Chris
x

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaart.... En wat valt er veel te zien op je kaart! Super! Succes met je wedstrijden!

Groetjes Natasja

jolanda zei

hele mooie kaart

Anoniem zei

Wauwsie wat een supergaaf kaartje
Groetjes Mirjam

Corrie zei

Wat een geweldig mooi kaartje Frouwkje
Groetjes Corrie

Wil zei

Hoi,
Je hebt er weer een zeer gave kaart gemaakt.
Prachtig gekleurd,en leuke frutsels.
Zelf was ik te laat om de digi te halen,dus pech hé,hij is hartstikke leuk.

GRoeten WIL

Tineke zei

Wat een schitterende kaart weer Frouwkje, gave kleuren en toppie details!

Groetjes Tineke

Marlies zei

Een prachtige kaart! Een leuke freebie en mooi papier en zoals altijd heb je weer schitterende details op je kaart verwerkt. Een geweldig geheel! groetjes, Marlies

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is prachtig, mooie details en de digi is zoooooooooo mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Caroline zei

Hoi Frouwkje,
Wat een megamooi kaartje is dit geworden. Het Valentijn straalt er van af!
Je afdrukje is ook weer super ingekleurd. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

Chantal zei

Wauw Frouwkje, je kaart is weer verbluffend mooi! Lieve groetjes,chantal

Petra zei

Hoi Froukje,

Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt. De liefde straalt ervan af.

Groetjes,
Petra

Wendy zei

Hoi Frouwkje, ik heb weer verlekkerend naar je kaartje zitten kijken. Wat een top van een kunstwerk heb je weer gemaakt. Schitterend!
Lieve groetjes, Wendy

Doris knippenenplakken zei

Waw Frouwkje wat een prachtig plaatje.
Groetjes
Doris

Unknown zei

Hi there, wow just amazing!

Thanks for joining in with us this week at Sweet Stampin.

Sarah

Chris_P zei

This is beautiful!! Thanks for playing with us at Stampartic this week!

/Christina, DT

EvasCrap zei

Gorgeous card with so many nice details!
Thank you for participating in our February Challenge!
/ Eva, StampARTic

xxxtglxxx zei

Stunning card and fabulous details! :)

Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

hugs

xxalisonxx

Unknown zei

Gorgeous!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...