donderdag 7 februari 2013

"Moeders Mooiste"

Hallo allemaal, 

Wilma van @LL 4 YOU heeft dit bericht geplaatst op haar blog:

"Een tijdje geleden heb ik het al aangekondigd. 
Ik zou met iets nieuws komen.

"Moeders Mooiste"? Wat heeft dat nou weer te betekenen? Ja.....ik hoor het jullie al zeggen.
Dit is geen challenge.....misschien plaats ik die er zo af en toe tussendoor.
Je kunt er wel een prijsje mee winnen.
Hoe kun je meedoen?
Je zoekt je MOOISTE creatie op.....dus in februari van januari en in maart van februari enz. enz.
Plaats je creatie samen met het logo


in een nieuw blogbericht.
Plaats dit logo in de sidebar met een link naar dit blog.
Je bent of wordt volger van mijn blog.
Aan het einde van de maand kiest iemand "MOEDERS (of VADERS) MOOISTE" uit. Die "iemand"zou jij kunnen zijn."
Ik vind het een supergaaf idee en doe graag mee!!
Dit vind ik mijn mooiste kaart van januari:
http://mypassionforcolorscardsbyfrouwkje.blogspot.nl/2013/01/n-een-hele-fijne-dag.html

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en de supergave reactie's op mijn vorig bericht :-D
Ik wens jullie een hele fijne dag!!!
            
              Veel liefs,
             Frouwkje.

6 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Frouwkje,
Je hebt een heel MOOI kaartje uitgezocht om mee te doen.
Ik vind het SUPER van je dat je met "MOEDERS MOOISTE" meedoet.....DANK JE WEL.
Liefs Wilma ☺☺☺

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
Groetjes Margreet

Sinikka zei

Wat een leuke actie en wat een goede keuze van kaart.
Gr. Sinikka

Anita Meijer zei

Inderdaad een heel leuk idee dit, en begrijp ook dat je dit kaartje nog een keertje hebt geplaatst Frouwkje, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Patricia Wanten zei

Dat zal niet makkelijk zijn geweest om er ééntje uit te kiezen. De éne kaart is al mooier dan de andere, dus begin daar maar eens aan.

Anja v K@@rten zei

Zeker, hij is Hartstikke mooi!
Groetjes, Anja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...