maandag 4 februari 2013

Pagina voor mijn gewonnen challenge/top 3 en zomaar een praatje ;-)

Hallo allemaal,

Wat heb ik jullie reactie's op mijn 'hugs and kisses' kaart -met vaak een behoorlijke grijns op m'n gezicht- zitten lezen. Super zijn jullie!! Ik weet hoeveel tijd er in gaat zitten om overal een reactie te willen achterlaten.

Soms vind ik zelf wel eens dat ik er dagen bij heb dat ik meer achter de computer zit als dat ik wat anders doe. Daar moet ik toch nog eens een 'tussenweg' in zien te vinden. Want wat wij toch het liefste doen is kaarten maken!!!
En er zitten ook dagen bij dat ik best wel veel afspraken heb ivm mijn gezondheid. Het gaat iets beter, maar ik ben er nog niet. Het vergt best veel tijd/energie en doorzettingsvermogen (wat ik gelukkig heb..). Vandaag ben ik bij de pijnpoli geweest. Woensdag krijg ik een 'kastje' met een soort stickertjes, als ik het goed begrepen heb, dat zou de pijn moeten verlichten. Een spuit wil ik er toch echt niet in laten zetten. Je hoort daar zo veel verschillende verhalen over. Vorige week had ik trouwens een paar behoorlijke goede dagen tussen zitten met een stuk minder pijn. Het gaat nog steeds wel 'op' en 'af'. Ik geef nog steeds de hoop niet op dat ik zonder kruk kom te lopen :-).

Ik ben ook weer aan de 'haak'. Daar zien jullie wel nog niet zo veel van, maar ik ben druk bezig met verschillende dingen. Een granny tas (waar alleen nog maar de voering in moet).....maar dan moet ik die natuurlijk wel gaan kopen. Nou heb ik wel een goed excuus, want zo mobiel ben ik niet. Maar toch.........ik wil hem wel graag zo snel mogelijk afmaken. Ik ben ook een amigurumi (beestje haken) aan het maken. Niet te simpel natuurlijk ........op de één of andere manier maak ik het mezelf nogal eens moelijk wat dat betreft. Kan er verder niets over zeggen, anders is de verrassing eraf.....En ook ben ik nog met een portemonneetje bezig, die ik waarschijnlijk toch ook wil gaan voeren.

De volgende kaart ligt ook al weer te 'wachten'. Leuk modelletje, waar ik gisteravond eerst maar eens een proefkaartje mee heb gemaakt(zonder DP papier,alleen maar met cardstock). En ja hoor.......dat ging de eerste keer niet goed. Ben dus niet zo goed in dat meten en zo........maar.....al doende leert men. En ik leer graag..........;-)

Vandaag ben ik weer een paar uurtjes achter de computer bezig geweest. Maar nu om de challenge en top3 die ik in de tijd dat ik een blog heb goed op 1 pagina te zetten. Ik had al een hele tijd een aparte pagina hiervoor maar niet met de banners erbij. Ik las zoiets bij Marlies en bedacht dat ik dat wel een super idee vond. Ook ik zet niet meer in iedere blogpost als ik wat gewonnen heb. Maar de banners zette ik wel in de rechterkolom op mijn blog. Nu is dat heerlijk opgeruimd!!

Dus vind je het leuk om nu (of in de toekomst) te kijken??? Dit is de aparte pagina.
Je kan het ook aanklikken bovenaan het blog (bij al die 'kopjes').

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik geen kaartje heb geplaatst en een beetje mijn verhaal 'kwijt' wilde..................
Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog.
Ik wens jullie nog een hele fijne voortzetting van de avond!!
            
              Veel liefs,
             Frouwkje.

6 opmerkingen:

Unknown zei

frouwkje
je bent niet alleen ,dat de eene dag beter gaat dan de anders ;ik kan ervan mee spreken .maar dat gooit ik overboord en heb mijn grenzen getrokken .het doe een mens goed over te schrijven .ik vind niet erg dat je deze keer geen leuke kaart staat .een beetje contact houden met elkander mag ook eens
ook van harte gefeliciteerd met de blogposten
veel liefs van marcelline

Hanny zei

Hallo Frouwkje,

Wat maak je het spannend met wat je allemaal aan het maken bent, ik ben benieuwd hoor, leuk. De ene dag is de andere niet en ja, er gaat soms veel tijd in zitten om berichtjes achter te laten,het zou ook zomaar eens kunnen gebeuren dat je op een gegeven moment niet meer steeds kunt reageren, dat moet ook geen moeten worden, anders gaat je hobby naar de achtergrond en dat is toch juist wat we het liefste doen, lekker bezig zijn en dat is ontspanning. Ik kan ook zo genieten van al die berichtjes en met dat hij mij ook stimuleert. Maar dat doet het ook als ik naar de Blogs ga die ik zelf volg en al die leuke creaties en net als nu, je verhaal, lees. Dat moet ook kunnen, gewoon even wat kletsen.
Wat een goed idee trouwens om een aparte pagina ervoor aan te maken. Voorlopig heb ik dat nog lang niet nodig maar mocht het ooit zover komen dat ik dat nodig heb dan onthoud ik je tip.
Heel veel beterschap, neem de tijd voor jezelf, sterkte.
liefs Hanny♥

Margreet zei

Hallo Frouwkje,

Fijn om te lezen dat je lekker aan het haken bent.
Het bloggen kost erg veel tijd
Hoop dat het kastje je straks wat verlichting van de pijn kan geven.
Groetjes Margreet

JOKE zei

Ik ben blij dat je nog steeds positief bent over je gezondheid!!!! Ik zou zeggen doorknokken meid dan kom je héél ver en...ik kan het weten...
Liefs Joke

Frouwkje zei

Deze reactie had Wil achtergelaten van: http://wilsscrap.blogspot.nl/, maar op de één of andere manier werd het hier niet geplaatst. Ik vind deze reactie ook zo lief!!! dat ik het geknipt en geplakt heb vanaf mijn gmail (want daar krijg ik de reactie's ook):

Tjeetje ,Frouwkje,als je de lijst afgaat,heb je al veel 1-2-of 3 gehaald.
Top hoor.!!!!
En hartstikke overzichtelijk.
Ik hoop dat de lijst nog langer wordt.Voor jou,want dan gaat t steeds beter met je.En voor ons,want dan kunnen wij genieten van je mooi creaties.

Groeten WIL

Patricia Wanten zei

Hoi Frouwkje, Bij EKEF zag ik dat je had gewonnen en nieuwsgierig als ik ben wilde ik weten wie er schuil gaat achter die prachtige kaart. Nu ik hier eens heb rondgekeken ben ik volger geworden want je maakt prachtige dingen. Ik kan hier nog veel leren.
Groetjes

Patricia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...