dinsdag 8 juni 2021

Bloemen tekenen

Hallo allemaal,

Wie had dat ooit gedacht............ik ben bloemen aan het tekenen.
En dat is leuk!!
 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
Ik heb er een paar getekend n.a.v. de live van Diny Sprakel (Facebook groep: Diny's Creatieve Ruimte).
Die kan ik hier denk ik niet laten zien. Omdat ik twijfel doe ik dat dus niet.

De klaproos) heb ik getekend m.b.v. het boek '100 bloemen en planten' 
van Melissa Washburn.
Wordt vervolgd...........hihi............;-)
Ik ben wel van plan om eerst een kaart te gaan maken met mijn zelf getekende klaproos :-D
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!
 



2 opmerkingen:

Marja zei

Wow Frouwkje ook het tekenen gaat je goed af Knap hoor!!!...ben benieuwd na je kaartje met je zelf getekende klaproos.
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Wow...Die is echt geweldig!
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...