woensdag 16 juni 2021

Do small things with great love

Hallo allemaal,

Van de zelf getekende en gekleurde klaproos deze kaart gemaakt 
 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
Gekleurd (in de 'no lines' techniek) met mijn Copic Markers.
De tekststempel is van Stampendous.
Superleuk om deze kaartvorm te doen!!
Deze is gemaakt met een Crealies Stans -Crea-Nest-Lies XXL-
Omdat ik weet dat 'meten' niet mijn sterkste kant is heb ik eerst een paar 'proef' kaarten gemaakt van de ongekleurde klaproos. 
Ik heb een jpg bestand van de klaproos gemaakt, dus kon ik dat een paar keer doen ;-)
 
 
Blij dat ik dat gedaan heb. Zo wist ik waar ik op moest letten met de kaart maken.
De volgende keer zou ik een paar dingen anders doen, maar voor de eerste keer ben ik er tevreden mee.

 
De Copic Markers die ik gebruikt heb:
 
- R46-R29-R24-R22
- G99-G94-G21
Voor het hart van de bloem: - 
- E39-E34
- copic multiliner zwart 0.1 
- signo uniball gelpen wit
 
Nu ga ik eerst even weer iets anders doen en pak ik het tekenen later wel weer op. 
Ik ben zo lang bezig geweest met deze kaart (omdat het eerst niet zo wilde lukken).
Dus.....nu even verstand op nul en gewoon een les kleuren ;-)
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder :-D
 



3 opmerkingen:

Scraptastisch zei

De lat niet te hoog leggen hoor, het ziet er werkelijk prachtig uit Frouwkje!
xx Gerie

Marja zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met je zelf getekende klaproos!
Vind het zo knap van je dat je de klaproos zelf getekend hebt.
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Al een tijd geleden dat ik hier voorbij kwam.
Wat een prachtige kaart , Prachtig getekende klaprozen.
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...