maandag 31 mei 2021

Keep Climbing

Hallo allemaal,
 
De tweede kaart die ik gemaakt heb n.a.v. de workshop.
 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn art journal met een achtergrondje n.a.v. de workshop 2A van 
Diny Sprakel en een digi van Power Poppy -Climbing Clematis-.
De digi heb ik in gedeeltes gebruikt en verhoogd opgeplakt. 
Op de klimmende clematis en de bladeren heb ik nog dauwdruppels gemaakt met Mod Podge dimensional magic. 
Op de foto is dat veranderd in witte stipjes 🤨 
De bloemen en bladeren zijn (in de 'no lines' techniek) gekleurd met mijn Copic Markers.
 
De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- bloemen RV09-RV06-RV04-RV02-Y15-E55
- bladeren: G28-YG17-YG23-YG00
Achtergrond (driehoek) met Yupo papier, YG25-RV66 en BG45 en 96% alcohol.

Dit zijn de achtergronden die ik tot nu toe gemaakt heb met het Yupo papier en de Copic Markers:

En deze tulp met mijn Copic Markers gekleurd (door Diny getekend).
Ik was van plan om hier ook een kaart mee te maken............maar dat komt later wel een keer.

Nu ga ik eerst mijn Copic Markers die ik gebruikt heb schoonmaken.
En opruimen.........................en dat is nogal wat ;-)
Ik ben weer even toe aan wat anders.
Dit pak ik later nog wel een keertje weer op. Ik heb nu aardig wat achtergronden liggen ;-)
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag verder!
 
 

 
 
 
 

 


3 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Wat een lieverd ! mooi en leuk kaartje
Very nice card
Claudia

http://knutselmeisjes.blogspot.be
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
https://girlzrebelchallenge.blogspot.com

Marlies zei

Een hele mooie kaart en wat een mooie kleuren! Je hebt een mooi achtergrond gemaakt voor de mooie bloemen. De tulp heb je ook prachtig gekleurd! groetjes, Marlies

Doris knippenenplakken zei

Wow...prachtige bloemenkaart Frouwkje.
Wat een super mooie achtergrondjes.
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...