zondag 16 mei 2021

I find my Happiness where the Sun shines

Hallo allemaal,
 
Ik vind mijn geluk waar de zon schijnt...............
wat zou het fijn zijn als de zon wat meer ging schijnen ;-)

Van Diny Sprakel heb ik de Online Workshop 2A Alcoholinkt op Yupo, de basis aangeschaft.
Zo supergaaf om te doen. Heerlijk spelen met kleuren.
Ik heb diverse achtergronden gemaakt (die zal ik in een later bericht laten zien)
en een klein deel daarvan op dit kaartje gebruikt.
 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
De zonnebloem- en tekststempel komen uit de Jenine's Mindful Art Colection -JMA-ES-STAMP66.
De bloem heb ik verhoogd opgeplakt met 3-D kit.

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- voor de Yupo achtergrond: R46-YR18-Y15
- zonnebloem: E13-Y38-Y15-Y21
                        E49-E77-E74-E08-Y38-E15-E71
                        G99-G94-YG25-YG11

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!



 


2 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik wordt ook zo blij van het zonnetje Frouwkje en ja een heel zonnig kaartje met zonnebloem heb je gemaakt! Toffe ecoline kleuren!!!
xx Gerie

Wil zei

Heerlijk dat zonnetje,Frouwkje.
Alleen zien we 't de laatste tijd te weinig.
Gelukkig geef jij ons een zonnetje ,waar van wij kunnen genieten !!!

Groet WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...