zaterdag 24 oktober 2020

Kit and Clowder Monthly Marker Class December 2018

Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie weer graag een Copic Marker les van Alyce Keegan (Kit and Clowder) laten zien.
Deze is van December 2018.
Zoals boven al staat (alles) gekleurd met mijn Copic Markers.
De achtergrond heb ik zelf getekend m.b.v. de Video Tutorial.
 
Wat vond ik deze toch ook weer superleuk om te kleuren!!!!
Ik hou van dit soort plaatjes :-D <3

Ik heb heel veel Copic Markers gebruikt: 52 stuks.....................nu nog schoonmaken ;-)
Dat doe ik altijd na gebruik, dat is voor het behoud van je Markers.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Het is gelijk ook mijn bijdrage voor het GDT van Conie Fong.
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!




4 opmerkingen:

Marja zei

Wow je hebt de les weer supermooi ingekleurd!
Vind het ook altijd een rot klusje de markers schoonmaken.
Fijn weekend
Groetjes Marja.

Scraptastisch zei

Een sprookje is het geworden Frouwkje, zo schattig zit ze midden in het bos, prachtig gekleurd weer!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

O wauw Frouwkje wat heb je dit weer schitterend ingekleurd. Markers geven toch wel mooie diepe kleuren en jouw talent is top. Genieten dit hoor.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige achtergrond, een sprookjes bos met een schattige digi.
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...